filu caldu!Sforzi cumuni di trè dipartimenti naziunali, spese di trasportu di petra o per riduce !

Comu tutti sapemu, u valore di unità di petra hè bassu, chì porta à u raghju di trasportu ecunomicu limitatu.In generale, a distanza di u trasportu stradale ùn hè micca più di 200 km, per quessa hè stata cunnisciuta cum'è prudutti di "gamba corta".Tuttavia, sta situazione hè prevista per usciterà prestu in una svolta.
Sicondu l'ultime nutizie, u 2 di ghjugnu, u Ministeru di u Trasportu, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è u Ministeru di e Finanze anu publicatu inseme l'avvisu di "pianu di implementazione per prumove in modu cumpletu a cullezzione di pedaggio differenziata di autostrade" (in seguitu chjamatu " l'avvisu").
L'avvisu richiede chì Xi Jinping, guidatu da l'ideulugia sucialistu cù e caratteristiche di a Cina in a nova era, implementa accuratamente l'accordi di decisione di u Cumitatu Centrale CPC è u Cunsigliu di Statu, approfondisce ancu a riforma strutturale di u latu di l'offerta in u campu di u trasportu. aderisce à u cuncettu di u sistema, pianificà tutte e risorse di a reta stradale, scava più profonda in u spaziu, facenu misure secondu e cundizioni lucali, innuvà u modu di serviziu, rinfurzà u sustegnu tecnicu è migliurà a guida pulitica.Avemu da prumove in modu cumpletu a carica differenziale Expressway, migliurà continuamente l'efficienza di u trafficu di a reta di l'autostrada, riduce u costu di viaghju di l'autostrada, prumove a riduzione di i costi è l'aumentu di l'efficienza di l'industria logistica, è lasciate chì u publicu sparte più dividendu di a riforma è u sviluppu di l'autostrada.
L'avvisu hà ancu signalatu chì nantu à a basa di un riassuntu approfonditu di l'esperienza di u prugettu pilotu di cullezzione di pedaggio differenziale di autostrade, a struttura di a rete autostradale locale è e caratteristiche di u funziunamentu deve esse cunsideratu cumplettamente, è metudi di carica differenziati adattati, modi di serviziu innovatori, scientificu. è i schemi di carica differenziale precisi deve esse formulati, è i carichi differenziali deve esse prumuvutu in modu cumpletu.
Insiders Industry hà dettu chì u trasportu autostrada hè statu un modu impurtante di trasportu di petra, soprattuttu in l'ultimi anni, a pupularità di l'autostrada s'hè sviluppata, espansione assai u raghju di trasportu ecunomicu di a petra.
Pigliendu Henan cum'è un esempiu, Henan hè situatu in Central Plains, cù un terrenu pianu è un trafficu convenientu, in particulare l'autostrada.Da u 2020, a scala tutale di l'autostrada in a pruvincia hè di 7100 km, è a scala tutale hè stata a prima piazza in Cina per più di deci anni.Grazie à e cundizioni di trasportu superiore, u circondu Shaanxi, Shanxi, Hebei è altri lochi ponu esse trasportati à l'internu di u mercatu di Henan.Inoltre, in l'ultimi anni, l'industria di u trasportu hà sviluppatu rapidamente, cù un grande aumentu di a capacità, a cumpetizione di u mercatu intensificata, è a diminuzione di u trasportu, è a distanza di trasportu ecunomica di i materiali di petra aumenta.
Basatu annantu à questu, l'industria sopra citata hà dettu chì l'attuale reguli di carica di l'autostrada differenziale ùn sò micca stati emessi, l'impattu nantu à u trasportu di merchenzie hè imprevisible, ma se i carichi d'alta velocità ponu esse ridotti più, senza dubbitu aiutà a petra à espansione u raghju di trasportu, cusì chì a vendita di l'impresa hè più flexible.
Hè particularmente impurtante di nutà chì in l'ultimi anni, per via di a diffarenza di prezzu crescente di a zona di petra è di a migliione di e cundizioni di trasportu stradale, l'interazzione generale di u mercatu domesticu di petra hè in crescita.A tendenza di u mercatu regiunale da chjusu à apertu hè in crescita, è u flussu di petra in e regioni hè in crescita.
Stu pianu hè formulatu per implementà i requisiti di implementazione di u rapportu di u travagliu di u guvernu 2021, migliurà ulteriormente l'efficienza di u trafficu di a rete autostradale è u livellu di serviziu, è prumove a riduzione di i costi è l'efficienza di a logistica.
1, esigenze generale
Guidati da l'ideulugia sucialista di Xi Jinping cù e caratteristiche di a Cina in a nova era, duvemu implementà currettamente l'accordi di decisione di u Cumitatu Centrale CPC è u Cunsigliu di Statu, approfondisce ancu a riforma strutturale di u latu di l'offerta in u campu di u trasportu, aderisce à u sistema. cuncettu, pianificà e risorse di tutta a reta stradale, scavà più profonda in u spaziu, fate misure secondu e cundizioni lucali, innuvà u modu di serviziu, rinfurzà u sustegnu tecnicu è migliurà a guida di pulitica.Avemu da prumove in modu cumpletu a carica differenziale Expressway, migliurà continuamente l'efficienza di u trafficu di a reta di l'autostrada, riduce u costu di viaghju di l'autostrada, prumove a riduzione di i costi è l'aumentu di l'efficienza di l'industria logistica, è lasciate chì u publicu sparte più dividendu di a riforma è u sviluppu di l'autostrada.
I seguenti principii devenu esse rispettati in a prumuzione cumpleta di a cullezzione di pedaggio differenziale di l'autostrada:
——Aderemu à a guida di u guvernu è prumove in cumunu.Duvemu enfatizà u rolu di a guida di u guvernu, rinfurzà u cuncepimentu di primu livellu è a coordinazione di cumunicazione, guidà l'unità di gestione di l'autostrada à participà à a participazione indipendente è attiva, prumove i carichi differenziati in modu scientificu è efficiente, è migliurà constantemente l'efficienza d'utilizazione cumpleta di a rete autostradale. risorse.
——Avemu da aderisce à e cundizioni lucali è implementà e pulitiche per classificazione.Incuragisce i guverni lucali à fà misure secondu e cundizioni lucali è e cundizioni stradali, analizà è calcule in prufundità, classificà è implementà in modu precisu e pulitiche, scopre è implementà modi di carica differenziati è sustene e misure politiche adatte à e caratteristiche lucali nantu à a basa di ùn debilitarà a solvibilità di l'autostrada. , dà u ghjocu cumpletu à e funzioni di regulazione di flussu, riduzzione di costi è efficienza, è sforzate per ottene risultati win-win.
——Avemu da aderisce à a riforma è à l'innuvazione è à migliurà u mecanismu.Ci concentreremu nantu à a prumuzione di l'innuvazione di u sistema di pedaggio è di i servizii di gestione, rinfurzà u supportu tecnicu di u sistema di pedaggio in Internet, esplorendu è stabilisce un mecanismu di adattazione dinamica di i standard di pedaggio, simplificendu u prucessu di appruvazioni, rinfurzà a guida di pulitica, è ottimisendu è migliurà continuamente. u mecanismu à longu andà di a cullezzione di pedaggio differenziale di l'autostrada.
2 、 I travaglii chjave
In a basa di un riassuntu approfonditu di l'esperienza di u prughjettu pilotu di cullezzione di pedaggio differenziale di autostrade, a struttura di a rete autostradale lucali è e caratteristiche di u funziunamentu deve esse cunsideratu cumpletamente, è u modu di carica differenziatu adattatu, u modu di serviziu innovativu, differenziale scientificu è precisu. schema di carica deve esse formulatu, è i carichi differenziali deve esse promossi in modu cumpletu.
(1) Incaricata differenziata di a rùbbrica.Ottimisate ulteriormente è migliurà u modu di pedamentu differenziatu di e sezioni di strada, è espansione constantemente u scopu di implementazione di carichi differenziali.L'enfasi hè nantu à e sezioni cù una seria congestione nantu à e strade principali o strade urbane in e pruvince generale, ma u flussu di trafficu di l'autostrade parallele hè chjuca, e sezioni cù una grande differenza di volume di trafficu trà e strade parallele è quelli chì anu un voluminu di trafficu significativamente più bassu cà a capacità di cuncepimentu. , è implementà carichi differenziali flessibili è diversi, equilibrà a distribuzione di u flussu di trafficu di a rete stradale cù a leva di prezzu, è migliurà l'efficienza di u funziunamentu generale di a rete stradale regiunale, Promuove a riduzzione è l'efficienza di u costu di trasportu logisticu regiunale.
(2) Carga differenziata per mudellu (categoria).Continueremu à approfondisce e pulitiche preferenziali differenziali per diversi tipi di veiculi.Rinfurzà l'innuvazione tecnica è l'innuvazione di gestione, è cumminate cù a situazione attuale, eseguite carichi differenziali nantu à i veiculi di trasportu speciale, cum'è vagoni di trasportu ordinariu di diversi mudelli (tipi) o veiculi di trasportu di containeru standard internaziunali, veiculi di cisterna di trasportu di merchenzie periculosi, etc., per migliurà. efficienza di trasportu prufessiunale, sustegnu trasfurmazioni di trasportu logistica è aghjurnamentu, è prumove u sviluppu di ecunumia vera.
(3) A tarifa hè differenziata per u tempu.Fighjendu nantu à e sezioni di l'autostrada cù u voluminu evidenti di u trafficu di punta è di valle è più funzioni di trasportu, i standard di carica differenziati sò implementati in periodi differenti, chì guidanu i passageri è i veiculi di merci à viaghjà in diverse ore di punta, allevianu a congestione di u trafficu in u periodu di punta, equilibranu u distribuzione spaziale è tempurale di a reta stradale è migliurà u livellu lisu di a reta stradale.
(4) Tariffa differenziata per l'entrata è a surtita.Attraversu l'analisi è a dimustrazione di big data, i rùbbriche spiciali è l'entrate è l'uscita specifiche di e sezioni parallele adiacenti cù una grande differenza di volumi di trafficu, è i prughjetti expressway intornu à a cità sò enfatizzati, è l'effettu di implementazione di regulazione precisa è quasi di flussu è riduzzione di costu hè allargatu.
(5) A carica hè differenziata per direzzione.L'autostrada cù caratteristiche evidenti di trasportu unidirezionale in pruvince di risorsa pò esse differenziata in direzzione ascendante è descendante, è a leva di prezzu pò esse usata per guidà i veiculi per utilizà i risorsi di l'autostrada in modu scientificu è raghjone.
(6) U modu di pagamentu differente hè carica.Migliurà ancu u modu preferenziale di pagamentu elettronicu, etc., incuraghjenu l'installazione di u veiculu è l'usu di l'autostrada senza parcheghju, aumentendu a forza preferenziale di pagamentu elettronicu, etc., migliurà l'efficienza di u trafficu di a reta stradale è prumove a qualità è l'efficienza di a logistica.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!