Cunniscenza basica di Tecnulugia di trasfurmazioni di pietra è di macinazione

A macinazione hè un metudu di taglià a pezza nantu à una smerigliatrice cù una mola cum'è strumentu di taglio.
basic-new-01
E caratteristiche di stu metudu sò i seguenti:
1. A causa di l'alta durezza è a resistenza à u calore di l'abrasivi di a rotella di grinding, a macinazione pò processà i materiali cù una durezza alta, cum'è l'acciaio induritu, u carburu cimentatu, etc.
2. I carattiristichi di a mola è a grinding machine determinanu chì u sistema di prucessu di grinding pò esse usatu cum'è micro-cutting uniformi, generalmente ap = 0.001 ~ 0.005mm;a vitezza di macinazione hè assai alta, in generale sin'à v=30 ~ 50m/s;a macinatrice hà una bona rigidità;a trasmissione idraulica hè aduprata, cusì a macinazione pò ottene una alta precisione di trasfurmazioni (IT6 ~ IT5) è una piccula rugosità di a superficia (Ra = 0.8 ~ 0.2um).Grinding hè unu di i metudi principali di trasfurmazioni parti.
3. A temperatura in a zona di grinding hè assai alta per via di un attritu severu.Questu pruvucarà u stress è a deformazione di u travagliu, è ancu pruvucarà brusture di a superficia di u travagliu.Per quessa, una grande quantità di coolant deve esse injected in u prucessu di grinding per riduce a temperatura di grinding.U refrigerante agisce ancu cum'è a rimozione di chip è lubricazione
4. A forza radiale durante a macinazione hè assai grande.Questu pruvucarà a cuncessione elastica di u sistema di a rota di u travagliu di a machina, per chì a prufundità attuale di u tagliu hè menu di a prufundità nominale.Per quessa, quandu u grinding hè per esse cumpletu, u cutter ùn deve esse disattivatu per eliminà l'errori.
5. Dopu chì u grinding abrasive hè smussatu, a forza di grinding cresce ancu, chì face chì i particeddi abrasivi si rompanu o cascà è re-expose l'arghjentu.Sta caratteristica diventa "auto-sharpening".L'auto-affilatura face chì a macinazione travaglia normalmente in un certu periodu di tempu, ma dopu à un certu tempu di travagliu, deve esse riparatu manualmente per evità vibrazioni, rumore è danni à a qualità di a superficia di a pezza causata da l'aumentu di a forza di macinazione.

Rota di macinazione
A mola hè un strumentu di taglio per a macinazione.Hè custituitu da parechji abrasivi è leganti chjuchi è duri, chì sò fatti di parechji oggetti cavu.I particeddi abrasivi portanu direttamente u travagliu di taglio, devenu esse affilati è avè una alta durezza, resistenza à u calore è un certu gradu di tenacità.L'abrasivi cumunimenti usati sò l'alumina (cunnisciutu ancu corindone) è u carburu di silicium.

basic-new-3

Alumina

L'Abrasivi Alumina anu una alta durezza, una bona tenacità è sò adattati per a molitura di l'acciaio.L'abrasivi di carburu di siliciu anu una durezza più alta, una cunduttività termale più nitida è megliu, ma sò fragili è adattati per a macinazione di ghisa è carburu cimentatu.

A stessa mola abrasiva, per via di u so differente spessore, a rugosità di a superficia è l'efficienza di trasfurmazioni di u travagliu dopu a trasfurmazioni sò diverse.L'abrasivu grossu hè utilizatu per a macinazione grossa.Più fine hè l'abrasivu, u più grossu hè l'abrasivu, u più chjucu hè a dimensione di particella.
I leganti funzionanu cum'è abrasivi di ligame.

U legante di ceramica hè comunmente utilizatu, seguitu da u legante di resina.Scelta differente di leganti affetta a resistenza à a corrosione, a forza, a resistenza à u calore è a durezza di a mola.
U più duru hè u ligame abrasiu, u più difficiule hè di cascà da a mola.Vale à dì, a durezza di a mola si riferisce à u gradu à quale i particeddi abrasivi nantu à a superficia di a mola cadenu sottu à l'azzione di e forze esterne.Easy to fall off hè chjamatu soft, è viceversa hè chjamatu duru.

basic-new-4
basic-new-5

A durezza di a mola è l'abrasive sò dui cuncetti diffirenti.A superficia di a pezza macinata hè suave, è u bordu (bordu) di e particelle abrasive ùn hè micca faciule d'usà, cusì chì e particelle abrasive ponu esse usate per un tempu più longu, vale à dì, a mola cù un ligame più forte ( a mola cù più durezza) pò esse sceltu.À u cuntrariu, a mola cù una durezza bassa hè adattata per grinding the workpiece cù alta durezza.

Per assicurà a sicurità, i roti di grinding deve esse inspeccionati prima di a stallazione, è ùn deve esse micca cracke è altri difetti.Per fà chì e mole di macinazione funzionanu bè, a prova di equilibriu dinamica deve esse realizata prima di l'usu.
Quandu a mola travaglia per un certu tempu, i vuoti di a superficia seranu bluccati da i detriti, l'angulu sharp di l'abrasiu serà blunt, è a forma geomètrica originale serà distorta.Per quessa, hè necessariu di trim per restaurà a capacità di taglio è a geometria curretta.A mola deve esse tagliata cù una penna di diamante.
basic-new-2

Struttura è Movimentu di Grinding di Superficia Grinding Machine
Ci sò parechji tipi di smerigliatrici, cum'è smerigliatrice di superficia, smerigliatrice cilindrica, smerigliatrice interna, smerigliatrice cilindrica universale (pò ancu macinare i buchi interni), smerigliatrice per ingranaggi, smerigliatrice per filettatura, smerigliatrice per guide guida, smerigliatrice senza centri (macinazione di cerchio esterno) è smerigliatrice per utensili ( strumentu di macinazione).U grinder di a superficia è u so muvimentu sò introduttu quì.

basic-new-6

1. A struttura di grinder superficia (pigliendu M7120A cum'è un esempiu: M-grinder tippu machina strumentu; 71-assi horizontale mumentu tavola tippu grinder superficia; 20-larghezza tavola di travagliu 200 mm; A-u primu mellura maiò).
(1) Rack di mola - Installa a mola è guidà a rota per girà à alta velocità.U rack di mola pò muvimenti longu u rail di guida di coda di rondine di u sediu scorrevule manualmente o idraulicamente in u spaziu trasversale.
(2) Sede scorrevule - installate a cremagliera di a mola di mola è cunduce u rack di mola per muvimenti in su è in giù longu à a guida di a colonna.
(3) Colonna - supportu di u sediu scorrevule è u quadru di a rota di mola.
(4) Workbench - Installazione di pezzi di travagliu è muvimentu lineale alternativu guidatu da u sistema idraulicu.
(5) Lettu - supportu a tavola di travagliu è installà altre parti.
(6) Sistema di refrigerante - furnisce refrigerante (oliu saponificatu) à a zona di macinazione.
(7) Sistema di trasmissione idraulica, chì si compone di:
1) Cumpunenti di putenza - pompe d'oliu, fornimentu d'oliu di pressione di u sistema di trasmissione idraulica;
2) Attuatore - cilindru, guidà u muvimentu di a tavola di travagliu è altri cumpunenti;
3) Elementi di cuntrollu - per ogni tipu di valvole, pressione di cuntrollu, velocità, direzzione, etc.
4) Cumpunenti ausiliarii, cum'è tank di carburante, manometru, etc.
In cunfrontu cù a trasmissione meccanica, a trasmissione idraulica hà i vantaghji di a trasmissione liscia, a prutezzione di sovraccarichi è a regulazione continua di a velocità in una larga gamma.
2. Aviò muvimentu di grinding
(1) Movimentu principale - muvimentu di rotazione à alta velocità di a mola.
(2) U muvimentu di l'alimentazione
1) Alimentazione longitudinale - a tavola di travagliu conduce u muvimentu lineale alternativu di a pezza;
2) Alimentazione verticale - u muvimentu di a mola à a prufundità di u travagliu;
3) Movimentu trasversale di l'alimentazione di a mola à longu u so assi.


Tempu di post: 23-May-2019

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!