Aumentée à 500% !I costi di spedizione di pietra cuntinueghjanu à cresce è ghjunghje à un novu altu!

Di colpu !I prezzi di spedizione globale sò sbulicati à prezzi inimaginabili.In ghjennaghju 2020, u prezzu di spedizione di un containeru di 40 piedi da u portu di Ningbo in Cina à Los Angeles in i Stati Uniti hè più di 1000 dollari americani.U 2 d'aostu di u 2021, u prezzu hè ghjuntu à $ 16000.U 15 d'Aostu di u 2021, u prezzu superava $ 20000.In settembre 2021, avemu ancu ricevutu una offerta di $ 25000!
Quantu hè scandalosa a tarifa di trasportu?Sicondu sta tarifa di trasportu, una nave marittima pò guadagnà u prezzu di a nave sempre chì faci un viaghju.Avà l'esportazione è l'impurtazione di i materiali di petra sò per aumentà u prezzu!Terribile!
In più di esse incapaci di riservà spazii di spedizione è cuntenituri, ciò chì dà un mal di testa à l'imprese di u cummerciu esteru hè l'aumentu di i prezzi di i trasporti marittimi.
Una quantità di cumpagnie di cumerciu straneru di petra hà dettu chì i prezzi di u trasportu crescente sò constantemente eroding i prufitti di l'imprese.Tuttavia, cum'è una impresa orientata à l'esportazione, se vulete mantene a parte di u mercatu, pudete solu sacrificà i prufitti è insistia.Trà elli, e piccule è medie imprese soffrenu di più, soprattuttu alcune imprese d'esportazione chì producianu merci di pocu valore.U prezzu di u trasportu marittimu supera ancu u valore di i prudutti.Alcune imprese facenu pèrdite, ma mantenenu à pena u so funziunamentu, è certi ponu solu ritirassi da u mercatu.
Un speditore chì hà fattu un appuntamentu da Shanghai à Los Angeles in settembre hà ricevutu una quotazione di US $ 25000 per scatula."Questa hè una offerta seria", disse à i ghjurnalisti.
Da più di 1000 dollari americani à più di 20000 dollari americani, solu un annu è mezu dopu, u prezzu di spedizione hè quasi un prezzu à ghjornu, chì cresce in modu salvaticu.
Sicondu i fonti di l'industria, in u futuru, u costu è u prezzu di marmaru impurtatu da l'Italia, l'Iran è a Turchia, cum'è u biancu Carrara, u pesciu biancu, Altman, grisgiu yundora, grisgiu bulgaru, grisgiu Hermes, grisgiu Castle è altre varietà di petra pupulare. , si alzarà prestu.U mercatu di petra in a seconda mità di 2021 pò esse affettatu.Per piacè, assicuratevi di preparà a petra in anticipu, Per affruntà tali cambiamenti di mercatu pazzi!
Ciò chì hè più terribili chè l'aumentu di u prezzu hè chì ùn ci hè ancu un containeru !!!
Avete ragione.À u principiu era difficiule di truvà una barca, dopu era difficiule di truvà una scatula.
Ancu s'ellu ùn pudemu micca truvà navi boni per trasportà e merchenzie, avà i speditori ùn ponu mancu truvà i cuntenituri.
Parechje persone cinesi ùn anu mai sunniatu ch'elli avissiru aspittà in fila per ghjorni è notti per una scatula di ferru.
Più armatori anu dettu: troppu caru ?S'ellu hè troppu caru, ùn cumprà micca.Avete a capacità di fà voi stessu.
Attualmente, in u mercatu di trasportu, u trasportu ùn hè micca u più altu, ma più altu.A ghjente di petra cumanda u più prestu pussibule!
(dichjarazione: stu cuntenutu hè cumpilatu da Internet, ghjurnali, nutizie, etc. i punti di vista espressi in u cuntenutu ùn rapprisentanu micca a pusizioni di sta piattaforma. A ristampa hè per una megliu diffusione di l'infurmazioni. U copyright appartene à l'autore originale. Se ci hè una violazione, per piacè cuntattate è sguassate à tempu!)20210911081759_8585 20210911081829_8585


Tempu di Postu: Oct-04-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!