Dodici ministeri è cumissioni anu publicatu documenti inseme per sustene u sviluppu di risorse minerali, chì implicanu a garanzia di u prezzu, l'offerta stabile è a riduzione di l'impositu in l'industria di a petra è di i materiali di costruzione.

Sicondu à a capiscitura di China gravel Association, pocu tempu, u sviluppu naziunale è a Cummissione di Riforma, u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione, u Ministeru di Finanze è altri 12 dipartimenti naziunale cumune emessu l'avvisu nantu à stampa è Distribuzione di Diversi Politiche per prumove a crescita stabile di l'ecunumia industriale, chì implica l'aspettu di assicurà u prezzu, l'offerta stabile è a riduzione di l'impositu di grava.U documentu prupone:
——Aumentà a deduzione pre-imposta di l'equipaggiu è l'apparecchi di e piccule, medie imprese è micro imprese.Per l'apparecchi è l'apparecchi acquistati di novu da piccule, medie imprese è micro imprese cù un valore unitario di più di 5 milioni di yuan in 2022, a deduzione pre-imposta una volta pò esse selezziunata se u periodu di deprezzamentu hè di 3 anni, è a mità deduzzione pò esse scelta. sceltu se u periodu di deprezzamentu hè di 4, 5 è 10 anni.
——Aderisce à u sviluppu verde, integrà e pulitiche di prezzu di l'electricità differenziale, cum'è u prezzu di l'electricità differenziale, u prezzu di l'electricità step-by-step è u prezzu di l'electricità punitiva, stabilisce un sistema unificatu di prezzu di l'electricità step-by-step per l'industrii d'alta energia, è ùn fate micca aumentà u prezzu di l'electricità per l'imprese chì l'efficienza energetica righjunghji u livellu di riferimentu è l'imprese in custruzzione è pruposti di custruisce imprese chì l'efficienza energetica righjunghjenu u livellu di riferimentu.
--Assicurà l'offerta è u prezzu di e materie prime impurtanti è i prudutti primari, rinfurzà ancu più a survegazione di i futuri di e merchenzie è i mercati spot, è rinfurzà u monitoraghju è l'avvisu precoce di i prezzi di e materie prime;Prumove l'utilizazione cumpleta di e risorse rinnuvevuli è migliurà a capacità di guaranzia di "mine urbane" per e risorse.
——Inizià l'implementazione di prughjetti di trasfurmazioni di tecnulugia di risparmiu energeticu è di riduzione di carbonu per l'imprese in campi chjave cum'è i materiali di custruzzione;Accelereremu u cultivo di una quantità di clusters di fabricazione avanzata è rinfurzà u cultivo di picculi è mediani imprese "specializati, speciali è novi".
——Accelerà a custruzzione di grandi prughjetti infrastrutturali novi, guidà l'operatori di telecomunicazioni per accelerà u prugressu di a custruzzione 5g, sustene l'imprese industriali per accelerà a trasfurmazioni digitale è l'aghjurnamentu, è prumove a trasfurmazioni digitale di l'industria di fabricazione;Accelerate l'implementazione di l'azzione speciale per a custruzzione di grandi centri di dati, implementate u prugettu di "cuntà da l'est à l'ouest", è accelerà a custruzzione di ottu nodi di centru di dati naziunali in u Delta di u fiume Yangtze, Beijing Tianjin Hebei, Guangdong, Hong Kong, Macao è a zona di a Great Bay.
U cuntenutu di sti ducumenti anu un impattu significativu nantu à u sviluppu di l'industria di i materiali di petra è di custruzzione!Per l'imprese di materiali di costruzione di petra, u cuntenutu in u ducumentu nantu à l'acquistu di l'equipaggiu, u cunsumu d'energia, u prezzu di vendita, a riduzione di carbonu è a trasfurmazioni di risparmiu d'energia, l'offerta di l'infrastruttura è a produzzione deve esse pagatu una attenzione particulari!

Ministri è cumissioni direttamente sottu à u Cunsigliu di Statu, u Corpu di Produzione è di Custruzzione di Xinjiang, è tutte e istituzioni direttamente sottu à u Cunsigliu di Statu è di e municipalità:
Attualmente, u sviluppu ecunomicu di a Cina hè affruntatu à a tripla pressione di a dumanda di diminuzione, u scossa di l'offerta è l'aspettativa debule.E difficultà è e sfide di a crescita stabile di l'economia industriale anu aumentatu significativamente.Cù i sforzi cumuni di tutte e località è i dipartimenti pertinenti, i principali indicatori di l'ecunumia industriale sò gradualmente migliurati da u quartu trimestre di u 2021, rinfurzà l'ecunumia industriale è ottennu risultati graduali.Per rinfurzà ancu u momentu di crescita di l'ecunumia industriale, preste assai attenzione à l'aghjustamentu pre, l'aghjustamentu fine è l'aghjustamentu di u ciclu trasversale, è assicuratevi chì l'ecunumia industriale opera in un intervallu ragionevule per tuttu l'annu, e seguenti pulitiche è misure sò pruposte cù u accunsentu di u Cunsigliu di Statu.
1、 Nantu à a pulitica fiscale fiscale
1. Aumentà a deduzione pre-tassa di l'equipaggiu è l'apparecchi di e piccule, medie imprese è micro imprese.Per l'apparecchi è l'apparecchi acquistati di novu da piccule, medie imprese è micro imprese cù un valore unitario di più di 5 milioni di yuan in 2022, a deduzione pre-imposta una volta pò esse selezziunata se u periodu di deprezzamentu hè di 3 anni, è a mità deduzzione pò esse scelta. sceltu se u periodu di deprezzamentu hè 4, 5 è 10 anni;Se l'impresa gode di a preferenza fiscale in l'annu currentu, pò esse dedutta in cinque trimestri dopu a furmazione di preferenza fiscale in l'annu currentu.Scopu di e pulitiche applicabili per i picculi, medii è micro imprese: prima, industria di trasmissione di informazioni, industria di custruzzione, leasing è industria di servizii d'affari, cù u standard di menu di 2000 impiegati, o ingressu operativu di menu di 1 miliardi di yuan, o attivu tutale di menu di 1,2 miliardi di yuan;Siconda, u sviluppu immubiliare è u funziunamentu.U standard hè chì l'ingudu operativu hè menu di 2 miliardi di yuan o l'assi tutali hè menu di 100 milioni di yuan;Terzu, in altri industrii, u standard hè menu di 1000 impiegati o menu di 400 milioni di yuan di ingressu operativu.
2. Allargà a pulitica di differimentu di l'impositu in fasi è posponi u pagamentu di alcune tasse da e piccule, medie imprese è micro imprese in l'industria di fabricazione implementata in u quartu trimestre di u 2021 per altri sei mesi;Continueremu à implementà e pulitiche preferenziali di sussidi per l'acquistu di novi veiculi d'energia, premii è sussidii per installazioni di carica, è riduzzione è esenzione di i tassi di i veiculi è di i navi.
3. Amplià u scopu di l'applicazione di e pulitiche di riduzzione è di esenzione lucali "sei tasse è duie tasse", è rinfurzà a riduzzione è l'esenzione di l'impositu di u redditu per i picculi imprese à pocu prufittu.
4. Reduce u pesu di a securità suciale di l'imprese, è cuntinueghja à implementà a pulitica di riduzzione periodica di i tassi di prima di l'assicuranza di disoccupazione è di l'assicuranza di ferite in u travagliu in 2022.
2、 Nantu à a pulitica di creditu finanziariu
5. Cuntinuà à guidà u sistema finanziariu per trasfiriri i prufitti à l'ecunumia reale in 2022;Rinfurzà a valutazione è a limitazione di u sustegnu di i banche per u sviluppu di l'industria di fabricazione, prumove i grandi banche statali per ottimisà l'allocazione di capitale ecunomica in 2022, favurizeghja l'imprese di fabricazione, è prumove i prestiti à mediu è longu di l'industria di fabricazione per cuntinuà. per mantene a crescita rapida.
6. In u 2022, u Bancu di u Populu Corsu di a Cina furnisce 1% di u saldu incrementale di picculi è microprestiti inclusi à i banche corporativi lucali qualificati;I banche persone giuridiche lucali eligibili chì emettenu prestiti di picculi è microcrediti inclusi ponu dumandà à u Bancu Populare di Cina per un supportu finanziariu preferenziale per u rifinanziamentu.
7. Implementa a pulitica finanziaria di trasfurmazioni verdi è bassu di carbone in l'energia di carbone è altre industrii, fate un bonu usu di l'arnesi di sustegnu di riduzzione di emissioni di carbone è 200 miliardi di yuan di rifinanziamentu speciale per l'utilizazione pulita è efficiente di carbone, prumove l'istituzioni finanziarii per accelerà. u prugressu di l'estensione di creditu, è sustene a custruzzione di grandi prughjetti per a riduzione di emissioni di carbone è l'utilizazione pulita è efficiente di carbone.
3、 Pulitica per assicurà l'offerta è a stabilità di i prezzi
8. Aderisce à u sviluppu verde, integrà e pulitiche di prezzu di l'electricità differenziale, cum'è u prezzu di l'electricità differenziale, u prezzu di l'electricità step-by-step è u prezzu di l'electricità punitiva, stabilisce un sistema di prezzu di l'electricità unificatu passu-da-passu per l'industrii d'alta energia, è ùn fate micca aumentà u prezzu di l'electricità per l'imprese esistenti cù l'efficienza energetica chì righjunghjenu u livellu di riferimentu è l'imprese in costruzione è pianificate di custruisce imprese cù l'efficienza energetica chì ghjunghjenu à u livellu di riferimentu, è implementà u prezzu di l'electricità passu per passu secondu u gap di livellu di efficienza energetica se fallenu. per scuntrà u livellu di riferimentu, L'aumentu di a tarifa hè aduprata apposta per sustene a trasfurmazioni tecnologiche di a cunservazione di l'energia, a riduzione di a contaminazione è a riduzione di u carbonu di l'imprese.
9. Assicurà l'offerta è u prezzu di e materie prime impurtanti è i prudutti primari cum'è u minerale di ferru è u fertilizante chimicu, rinfurzà ancu a surviglianza di i futuri di e merchenzie è u mercatu spot, è rinfurzà u monitoraghju è l'avvisu precoce di i prezzi di i prudutti;Supportu l'imprese per invistisce in u sviluppu di u minerale di ferru, u minerale di cobre è altri prughjetti di sviluppu minerale domesticu cù e cundizioni di risorsa è risponde à i requisiti di prutezzione ecologica è ambientale;Prumove l'utilizazione cumpleta di risorse rinnuvevuli cum'è scarti d'acciaio, scarti di metalli non ferrosi è scarti di carta, è migliurà a capacità di guaranzia di "mine urbane" per e risorse.

4、 Politiche nantu à l'investimentu è u cummerciu esteru è l'investimentu straneru
10. Organizà è implementà l'azzione speciale per u sviluppu innovativu di l'industria fotovoltaica, implementà a custruzzione di basi fotovoltaiche di energia eolica di grande scala in i zoni deserti di u desertu di Gobi, incuragisce u sviluppu di fotovoltaicu distribuitu in u Mediu Oriente, prumove u sviluppu di u ventu offshore. putenza in Guangdong, Fujian, Zhejiang, Jiangsu è Shandong, è guidà l'investimentu in a catena di l'industria di l'equipaggiu di l'energia eolica è di celle solari.
11. Prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di unità di energia à carbone cù un cunsumu di carbone di alimentazione di più di 300 g di carbone standard / kWh, implementà a trasfurmazioni flessibili di unità di energia à carbone in u nord-ovest, nord-est è a Cina di u Nordu, è accelerà u trasfurmazioni di unità di riscaldamentu;Per e linee di trasmissione transprovinciale previste è l'alimentazione di sustegnu qualificata, duvemu accelerà l'appruvazioni di l'iniziu, a custruzione è l'operazione, è guidà l'investimentu in l'industria di fabricazione di l'equipaggiu.
12. Cumincià l'implementazione di prughjetti di trasfurmazioni di tecnulugia di risparmiu d'energia è di riduzzione di carbonu per l'imprese in campi chjave cum'è u ferru è l'azzaru, i metalli nonferrous, i materiali di custruzzione è a petrochimica;Accelereremu l'implementazione di u pianu d'azzione quinquennale per rinfurzà a cumpetitività core di l'industria di fabricazione è i prughjetti maiò di u pianu speciale naziunale in u campu di a fabricazione, inizià una quantità di prughjetti di ricustruzzione di l'infrastruttura industriale, prumove u rinfurzà è u supplementu di a catena di fabricazione, prumove a rinnuvamentu è a trasfurmazioni di vechji navi in ​​i fiumi custieri è interni in i zoni chjave, accelerà u cultivo di una quantità di clusters di fabricazione avanzata, è rinfurzà a cultura di picculi è mediani imprese "specializati, speciali è novi" .
13. Accelerate a custruzzione di grandi prughjetti infrastrutturali novi, guidà l'operatori di telecomunicazioni per accelerà u prugressu di a custruzzione 5g, sustene l'imprese industriali per accelerà a trasfurmazioni digitale è l'aghjurnamentu, è prumove a trasfurmazioni digitale di l'industria di fabricazione;Cumincià l'implementazione di prughjetti maiò di l'industrializazione di Beidou è prumove l'applicazione à grande scala di Beidou in i principali spazii strategichi;Accelerate l'implementazione di l'azzione speciale per a custruzzione di grandi centri di dati, implementate u prugettu di "cuntà da l'est à l'ouest", è accelerà a custruzzione di ottu nodi di centru di dati naziunali in u Delta di u fiume Yangtze, Beijing Tianjin Hebei, Guangdong, Hong Kong, Macao è a zona di a Great Bay.Prumove u sviluppu sanu di i trusts d'investimenti immubiliarii (REITs) in u campu di l'infrastruttura, rivitalizza in modu efficace l'assi di azioni, è formanu un circhiu virtuosu di l'assi è di novi investimenti.
14. Incuragisce l'istituzioni finanziarie cù capacità di serviziu finanziariu transfruntier per aumentà u supportu finanziariu per l'imprese tradiziunali di cumerciu straneru, l'imprese transfrontaliere di e-commerce è logistica per custruisce è aduprà magazzini d'oltremare nantu à a premessa di u rispettu legale è u risicu cuntrullabile.Sblocca ulteriormente u trasportu internaziunale, rinfurzà a vigilazione di u cumpurtamentu di carica di i sughjetti pertinenti in u mercatu di u trasportu, è investigate è trattà cun u cumpurtamentu di carica illegale secondu a lege;Incuragisce l'imprese di u cummerciu esteru à firmà accordi à longu andà cù l'imprese di trasportu, è guidà i guverni lucali è l'associazioni d'importazione è d'esportazione per urganizà e piccole, medie è micro imprese di cumerciu straneru per cunnette direttamente cù l'imprese di trasportu;Aumentà u numeru di treni China Europe è guidà l'imprese per espansione l'esportazioni à u punente attraversu i treni China Europe.
15. Pigliate parechje misure simultaneamente per sustene l'intruduzioni di capitali stranieri in l'industria di fabricazione, rinfurzà a guaranzia di elementi chjave di i grandi prughjetti finanziati da l'esteru in l'industria manifattura, facilite i stranieri è e so famiglie à vene in Cina, è prumove a firma anticipata, pruduzzione prima è pruduzzione iniziale;Accelerate a rivisione di u catalogu di l'industrii per incuragisce l'investimentu straneru è guidà l'investimentu straneru per investisce più in a fabricazione high-end;Intruduce pulitiche è misure per sustene l'innuvazione è u sviluppu di i centri di R & D finanziati da u Stranieru, è migliurà u livellu di a tecnulugia industriale è l'efficienza di l'innuvazione.Implementeremu cumplettamente a lege di l'investimentu straneru è assicureremu chì l'imprese finanziate da l'esteru è l'imprese naziunali sò ugualmente applicabili à e pulitiche di sustegnu emesse da i guverni à tutti i livelli.
5、 Politiche nantu à l'usu di a terra, l'usu di l'energia è l'ambiente
16. Guarantee a pruvista di terra di i prughjetti maiò inclusi in u pianu, sustene u trasferimentu di "terra standard" per a terra industriale, è migliurà l'efficienza di l'assignazione;Supporta a cunversione raziunale di sfarenti tippi di terreni industriali secondu e prucedure, è migliurà e pulitiche di cambiamentu d'usu di a terra, integrazione è rimpiazzamentu;Incuragisce l'offerta di terreni industriali per mezu di affittu à longu andà, affittu prima di cuncessione è fornitura annuale flexible.
17. Implementà a pulitica di escludiri u cunsumu di nova energia rinnuvevuli è materie prime da u cuntrollu tutale di u cunsumu energeticu;U cunsumu d'energia pò esse ottimizatu in u "14 volte di pianificazione generale" è l'indici di cunsumu d'energia pò esse cumpletu in u periodu di "cinque volte di valutazione";Avemu da implementà a pulitica naziunale di lista separata di u cunsumu d'energia per i grandi prughjetti, è accelerà l'identificazione è l'implementazione di prughjetti industriali chì rispondenu à i requisiti di una lista separata di u cunsumu d'energia per i grandi prughjetti durante u periodu di u 14th Five Year Plan.
18. Migliurà a gestione gerarchica è zoning di a risposta climatica assai contaminata, è aderisce à l'implementazione precisa di e misure di cuntrollu di produzzione di l'impresa;Per i prughjetti maiò, cum'è a custruzzione di basi di energia eolica è solare à grande scala è a trasfurmazioni di a cunservazione di l'energia è a riduzzione di u carbonu, accelerà u prugressu di a pianificazione di l'EIA è di u prugettu EIA, è assicurà u principiu di a custruzzione u più prestu pussibule.
6, Misure di salvaguardia
A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione deve rinfurzà a pianificazione è a coordinazione generale è fà un bonu travagliu in a pianificazione è u seguimentu di l'operazione di e principali pruvince industriali, industrii chjave, parchi chjave è imprese chjave;Rafforza a coordinazione è prumove l'intruduzione, l'implementazione è l'implementazione di pulitiche pertinenti, è realizà puntualmente a valutazione di l'effettu di a pulitica.I dipartimenti pertinenti di u Cunsigliu di Statu duveranu cumpiendu e so rispunsabilità, rinfurzà a cuuperazione, attivamente lanciari misure favurèvuli à rinfurzà l'ecunumia industriale, strive à furmà una forza cumuna di pulitiche è dimustrà l'effettu di e pulitiche u più prestu pussibule.
Ogni guvernu lucale provinciale stabilisce un mecanismu di coordinazione guidatu da u guvernu provinciale per furmulà è implementà un pianu d'azzione per prumove a crescita stabile di l'economia industriale in a regione.I guverni lucali à tutti i livelli duveranu, in cumminazione cù e caratteristiche di u sviluppu industriale lucale, intruduce misure di riforma più putenti è efficaci in a prutezzione di i diritti è l'interessi di i sughjetti di u mercatu è ottimisà l'ambiente cummerciale;Avemu da riassume pratiche è esperienze efficaci di covid-19 in a prumuzione di u funziunamentu stabile di a nova prevenzione è u cuntrollu di a pneumonia di a corona, è fà una prevenzione è un cuntrollu scientificu è precisu di a situazione epidemica.In vista di i risichi chì ponu esse purtati da u puntu di diffusione di l'epidemie domestica, cum'è u ritornu limitatu di u persunale è a catena di furnimentu bluccata di a catena industriale, furmulà piani di risposta in anticipu, è pruvate u nostru megliu per assicurà a produzzione stabile di l'imprese;Aumentà u monitoraghju è a pianificazione di a ripresa di u travagliu di l'imprese in vacanze impurtanti, è coordinate è risolve i prublemi difficili in u tempu.


Tempu di Postu: Mar-08-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!