U sviluppu industriale hè in linea cù a "neutralizazione di u carbonu", è ci sò più di 7000 imprese domestiche in petra artificiale.

Attualmente, a Cina avanza versu l'ughjettu di u piccu di u carbonu è a neutralizazione di u carbonu, cumpensendu e so emissioni di diossidu di carbonu per a cunservazione di l'energia è a riduzione di emissioni.In u prucessu di risponde à u sviluppu di edifiziu verde naziunale è u scopu di u piccu di carbone, l'industria di a petra piglia l'iniziativa di coglie l'opportunità è di fà i cuntributi dovuti à u piccu di u carbonu è à a neutralizazione di u carbonu attraversu l'innuvazione tecnologica è l'innuvazione di produttu.
Cum'è una parte di rimpiazzà a petra naturale, a petra artificiale migliurà a rata d'utilizazione di a petra naturale è riduce a pressione nantu à l'ambienti naturali.I vantaghji di l'utilizazione cumpleta di e risorse facenu a petra artificiale ghjucà un rolu impurtante in a prutezzione di l'ambiente è u risparmiu d'energia.Hè un veru materiale di custruzzione verde è novu materiale di prutezzione di l'ambiente.
Sicondu infurmazione publica, u prucessu di pruduzzione è fabricazione di petra artificiale ùn hà micca bisognu di u focu à alta temperatura.In cunfrontu cù i prudutti di ceramica, cimentu è vetru, u cunsumu d'energia in u prucessu di produzzione hè assai bassu, chì riduce assai u cunsumu d'energia per u valore di output unità è cuntribuisce à a cunservazione di l'energia è a riduzzione di emissioni;Inoltre, l'energia cunsumata in tuttu u prucessu di pruduzzione è trasfurmazioni hè energia elettrica.Ancu s'è una parte di l'energia elettrica vene da a generazione di energia termale in u presente, l'energia elettrica futura pò vene da l'energia eolica, a generazione di energia fotovoltaica, l'energia nucleare, ecc.
Inoltre, u cuntenutu di resina in petra artificiale hè 6% à 15%.A resina di poliester insaturata usata in l'attuale vene principalmente da i prudutti di raffinazione di u petroliu, chì equivale à liberà artificialmente u "carbonu" intarratu in a natura, aumentendu a pressione di l'emissione di carbone;In u futuru, a tendenza di u sviluppu di a petra artificiale di R & D hà da aduttà gradualmente a resina biologica, è u carbonu in i pianti vene da diossidu di carbonu in l'atmosfera.Dunque, a resina biologica ùn hà micca una nova emissione di carbone.
A petra di decorazione di l'edifiziu pò esse divisa in petra naturale è petra artificiale.Cù l'aghjurnamentu di u cunsumu è l'aumentu di u cuncettu di custruì una bella decorazione, a petra artificiale cù parechji vantaghji riceve una grande attenzione da a sucetà.Attualmente, a petra artificiale hè largamente usata in u campu di a decorazione di l'internu cù countertops cum'è cucina, bagnu è ristorante publicu.
▲ Ci sò 7145 imprese "petra artificiale" in Cina, è u voluminu di registrazione hè cascatu in a prima mità di u 2021.
I dati di l'inchiesta di l'impresa mostranu chì attualmente, ci sò 9483 imprese "petra artificiale" registrate in Cina, di quali 7145 esistenu è in l'industria.Da u 2011 à u 2019, a registrazione di l'imprese pertinenti hà dimustratu una tendenza à l'alza.Frà elli, 1897 imprese ligati sò stati registrati in 2019, ghjunghjendu più di 1000 per a prima volta, cù un aumentu annu di 93,4%.Guangdong, Fujian è Shandong sò e trè pruvince cù u più grande numeru di imprese ligati.64% di l'imprese anu un capitale registratu di menu di 5 milioni.
In a prima mità di u 2021, 278 imprese ligati sò stati registrati in tuttu u paese, una diminuzione annu di 70,6%.U voluminu di iscrizzione da ghjennaghju à ghjugnu era assai più bassu di quellu di u listessu periodu di l'annu passatu, di quale u voluminu di iscrizzione da aprili à ghjugnu era menu di un terzu di quellu di l'annu passatu.Sicondu sta tendenza, u voluminu di registrazione pò falà bruscamente per dui anni consecutivi.
▲ in u 2020, 1508 imprese di petra sò state registrate, cù una diminuzione annu di 20,5%
I dati di l'inchiesta di l'impresa mostranu chì a pruvincia di Guangdong hà u più grande numaru di imprese in relazione cù "petra artificiale", cun un totale di 2577, è hè ancu l'unica pruvincia cù un stock di più di 2000. Pruvincia di Fujian è a pruvincia di Shandong hà classificatu secondu è terzu. 1092 è 661 rispettivamente.
▲ prime trè pruvince in Guangdong, Fujian è Shandong
I dati di l'inchiesta di l'imprese mostranu chì 27% di l'imprese anu un capitale registratu di menu di 1 milione, 37% anu un capitale registratu trà 1 milioni è 5 milioni, è 32% anu un capitale registratu di 5 milioni à 50 milioni.Inoltre, 4% di l'imprese anu un capitale registratu di più di 50 milioni.


Tempu di Postu: Set-03-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!