Dopu à 40 anni di cava, hè stata chjusa, è Hebei hà investitu circa 8 miliardi per inizià un trattamentu ambientale in prufundità in a zona minera.

L'idea chì l'acqua verde è e muntagne verdi sò muntagne d'oru è muntagne d'argentu hè assai arradicata in u core di a ghjente.Per i Sanhe in Hebei, i minieri orientali furniscenu à parechje persone l'uppurtunità di arricchisce, ma l'excavazione di a muntagna è l'estrazione anu ancu un impattu seriu nantu à l'ambiente ecologicu.

L'impattu di a minera hè seriu.I media anu infurmatu chì ci sò sempre fosse profonde di 100 metri
"A zona minera in l'est di u paese di Shanxiazhuang face parte di a zona minera in l'est di Sanhe.L'area minera copre decine di chilometri quadrati è hè nuda cù e muntagne bianche grise è nere.A massa di roccia hè esposta in a muntagna, è tutta l'area minera forma innumerevoli altitudini bumpy di diverse dimensioni.In certi minieri, i camini scavati ponu esse vistu in ogni locu.Qualchese sabbia è petre sò staccati in ogni locu in a minera, quasi senza vegetazione.Unu Hè un terrenu giallu desolatu.À u pede di a muntagna, ci sò parechje strade formate da veiculi rotulanti.In l'area minera, una cullina finu à più di 100 metri d'altitudine hè scavata cù pozzi vicinu à questu, chì hè assai attraente in u desertu."Questa hè a scena descritta in u rapportu di i media pochi anni fà.L'indagine hà truvatu chì a pupulazione lucale arrubbava più di 20000 tunnellate di petra ogni ghjornu, è i minatori illegali guadagnavanu più di 10000 yuan à ghjornu.
Duranti a visita à l'area minera orientali, hè amparatu chì a minera hè longu sparita, è u guvernu lucale hè riparà e muntagne minatu prima.Tracce minera pò ancu esse vistu in i monti minati, è parechji pits giganti sò profondi à 100 metri.Cù u prugressu di a risturazione, pudemu vede l'arbureti è i fiori piantati.

Shao Zhen, capu di a sede di u prughjettu di dimostrazione di risturazione di l'ambiente di a miniera Sanhe, hà introduttu chì a cità di Sanhe copre una superficie di 634 chilometri quadrati è a zona di muntagna in u Nordeste copre una superficie di 78 chilometri quadrati.L'estrazione locale hà iniziatu à a fini di l'anni 1970.À u piccu, ci era più di 500 imprese miniere è più di 50000 impiegati.I materiali di custruzzione di alta qualità anu fattu cuntributi impurtanti à a custruzzione di Pechino è Tianjin.Dopu decennii di minieri, sò stati formati parechji corpi di roccia periculosi è muntagne di stubble bianche cù una pendenza di quasi 90 gradi.In i zoni cù una tessitura suave, sò stati furmati i pozzi minieri cù diverse prufundità minera è discontinuità.I zoni cù texture dura sò lasciati cum'è pareti di roccia, è e strade di muntagna sò tortuose è difficili di viaghjà.
In u 2013, Sanhe City hà standardizatu è rettificatu 22 imprese miniere.Sicondu u standard di appruvazioni EIA è u standard di capacità di produzzione annuale di 2 milioni di tunnellate, l'investimentu tutale hà righjuntu 850 milioni di yuan, 63 linee di pruduzzione di polveri è 10 linee di produzzione di sabbia fatta in macchina sò state aghjurnate, è 66 attelli domestici di prima classe di prutezzione di l'ambiente. è i magazzini di prudutti finiti sò stati custruiti, cù un totale di 300000 metri quadrati.In uttrovi di u stessu annu, tutte l'imprese di cave sò state aghjurnate secondu e esigenze di u superiore, è anu supervisatu l'imprese per invistisce più di 40 milioni di yuan per l'indurimentu di e piante, l'inverdimentu, a rimozione di a polvera è a spruzzatura, è u mantenimentu è a trasfurmazioni di strutture di prutezzione ambientale. .
Cù e pulitiche di prutezzione di l'ambiente sempre più strette, u 26 di dicembre di u 2013, secondu i bisogni di u superiore, Sanhe hà furzatu a chjusura di 22 imprese minerarie.
Prima di a scadenza di u dirittu minerariu, principià a chjusa per 19 mesi per compie a liberazione è u trasportu di materiali finiti.
In u 2016, dopu a promulgazione di u pianu di implementazione per a demolizione è a compensazione di l'imprese minerarii in l'area minera orientale, tutte e 22 imprese minerarie sò state chjuse, è l'imprese minerarie sò state demolite una per una prima di u 15 di maghju di quellu annu, finiscinu l'annu. storia di a minera Sanhe.
Dopu à 10 mesi di crackdown cross regiunale, à a fine di uttrovi 2017, Sanhe avia eradicated minieri illegale, scavi è funziunamentu, è effittivamenti impediscenu a generazione di novi ferite in a muntagna.
U prughjettu di gestione di a minera hè stata cuminciata prima di a scadenza di u dirittu di minieri di l'impresa.L'impresa minera chjusa hà una grande accumulazione di materiali è materiali, è u compitu di u trasportu fora hè ardua.Hè stimatu chì ci sò circa 11 milioni di tunnellate di sabbia è grava in l'area di trattamentu.Ci vole quasi 3 anni per pulizziari sicondu 300 veiculi per ghjornu è 30 tunnellate per veiculu;In più, a prevenzione è u cuntrollu di l'inquinamentu di l'aria è a custruzzione d'alta velocità di Beijing Qinhuangdao, u trasportu di petra hè intermittenti.

U 20 d'ottobre di u 2017, u guvernu populari municipale di Sanhe hà publicatu u pianu di implementazione per a dispusizione di materiali finiti è materie prime di l'imprese minerarii in l'area minera orientale di Sanhe City.A vendita di u materiale è a liberazione hà cuminciatu in April 2018. A sede hà stabilitu apposta un equipu di supervisione di trasportu di u materiale finitu per implementà un sistema di liberazione di materiale di 24 ore.A squadra di l'applicazione di a lege hà realizatu una supervisione à tempu pienu è à tempu pienu attraversu a supervisione di pesatura interna, l'ispezione post è l'ispezione di pattuglia globale.Per mezu di sforzi incessanti, ci hà pigliatu 19 mesi per finisce a sbulicità è u trasportu di materiali finiti in anticipu da uttrovi 2019.
Aduprà a capitale suciale per participà à a gestione di 2 milioni d'arburi è 8000 mu d'erba
"A minera di a minera hà avutu un impattu seriu nantu à l'ambiente di a cità di Huangtuzhuang è di a cità di Duanjialing, cù una zona di circa 22 chilometri quadrati distrutta".Shaozhen hà dettu chì dopu à 40 anni di minieri, a zona minera pò esse qualificata cum'è devastazione.

Sicondu u fattu chì u compitu di a gestione di a minera hè pisanti è implica una larga gamma di spazii, a cità di Sanhe adopra u modu di guvernanza di cumminà i fondi cintrali, i fondi lucali è i fondi suciali.In a basa di rinfurzà a guvernanza di u guvernu, a cità di Sanhe dà pienu à u rolu di l'imprese è u capitale suciale, sfrutta l'investimentu di capitale sociale in a gestione, è mobiliza e forze suciali per participà à a gestione ecologica di a miniera, Stu mudellu hè statu cumplettamente affirmatu da a governanza ecologica. Dipartimentu di u Ministeru di i Risorsi Naturali.
Hè capitu chì l'investimentu tutale in a gestione di 22 chilometri quadrati di mine in Sanhe City hè di circa 8 miliardi di yuan, cumprese 613 milioni di yuan da u guvernu cintrali, 29 milioni di yuan da u guvernu provinciale, 19980 milioni di yuan da u guvernu municipale. 1.507 miliardi di yuan da u guvernu lucale è circa 6 miliardi di yuan da a sucità.
Shao Zhen hà introduttu chì finu à avà, pigliendu misure cum'è l'eliminazione di disastru è l'eliminazione di risichi, tagliendu altu è riempimentu bassu, copre a terra è pianta verde, a risturazione è u trattamentu di l'ambienti minieri di 22 chilometri quadrati in l'area minera orientale di Sanhe. A cità hè stata cumpletamente cumpletata, cù un totale di 2 milioni d'arburi, 8000 mu d'erba è 15000 mu di terra nova dispunibile.Attualmente, i travaglii di greening è di mantenimentu sò in corso.

63770401484627351852107136377040158364369034693073


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!