Chì ghjè u futuru di l'industria di a petra dopu chì a Cina è l'Iran anu firmatu un accordu di cooperazione di 25 anni?

U mese passatu, a Cina è l'Iran firmavanu formalmente un accordu di cooperazione cumpleta di 25 anni, cumprese a cooperazione ecunomica.

L'Iran hè situatu in u core di l'Asia Occidentale, vicinu à u Golfu Persicu in u Sud è u Mari Caspiu in u nordu.A so pusizioni geostrategica impurtante, ricche di risorse petrolifere è di gasu è u patrimoniu storicu, religiosu è culturale determinanu u so statutu di putenza impurtante in u Mediu Oriente è a regione di u Golfu.
L'Iran hà quattru stagioni distinti.U nordu hè più frescu in l'estiu è più fretu in l'invernu;U sudu hè caldu in l'estiu è caldu in l'invernu.A temperatura massima in Teheran hè in lugliu, è a temperatura media minima è massima hè 22 ℃ è 37 ℃ rispettivamente;A temperatura minima hè in ghjennaghju, è a temperatura media minima è massima hè 3 ℃ è 7 ℃ rispettivamente.

Sicondu l'urganizazione di esplorazione è sviluppu geologicu di l'Iran, attualmente, l'Iran hà dimustratu 68 tipi di minerali, cù riserve pruvati di 37 miliardi di tunnellate, chì rapprisentanu u 7% di e riserve totali di u mondu, classendu 15th in u mondu, è hà potenziale minerale. riserve di più di 57 miliardi di tunnellate.Trà i minerali pruvati, e riserve di minerale di zincu sò 230 milioni di tunnellate, classing first in u mondu;I riservi di minerale di cobre sò 2,6 miliardi di tunnellati, chì rapprisentanu circa 4% di e riserve totali di u mondu, u terzu in u mondu;U minerale di ferru hè 4,7 miliardi di tunnillati, u 10u postu in u mondu.Altri prudutti minerali maiò pruvati includenu: Calcariu (7,2 miliardi di tunnellati), petra decorativa (3 miliardi di tunnellate), petra di custruzzione (3,8 miliardi di tunnellate), feldspar (1 milioni di tunnellate) è perlite (17,5 milioni di tunnellate).À mezu à elli, u ramu, zincu è chromite sò tutti i minerali ricchi cù un altu valore minerariu, cù gradi cum'è 8%, 12% è 45% rispettivamente.Inoltre, l'Iran hà ancu alcune riserve minerali cum'è oru, cobalt, strontium, molibdenu, boru, caolin, mottle, fluorine, dolomite, mica, diatomite è barite.
In cunfurmità cù u quintu pianu di sviluppu è a visione di u 2025, u guvernu iranianu hà prumuvutu vigorosamente u sviluppu ulteriore di l'industria di a custruzione per mezu di prughjetti di privatizazione per assicurà u sviluppu durevule.Per quessa, hà da guidà a forte dumanda di petra, arnesi di petra è ogni tipu di materiali di custruzione.Attualmente, hà circa 2000 impianti di trasfurmazioni di petra è un gran numaru di mine.Inoltre, ci sò parechje cumpagnie impegnate in u cummerciu domesticu è straneru, è ancu i fabricatori di macchinari è attrezzature di l'industria di petra.In u risultatu, l'impieghi tutali di l'industria di a petra di l'Iran hè stimatu à ghjunghje à 100000, chì mostra u rolu impurtante di l'industria di a petra in l'ecunumia di l'Iran.

A Pruvincia d'Isfahan, situata in u centru di l'Iran, hè a basa minerale di petra più impurtante in Iran.Sicondu statistiche, 1650 piante di trasfurmazioni di petra sò situate intornu à a capitale di Isfahan.In l'ultimi anni, più è più imprese di petra iraniani sò impegnati à sviluppà linee di produzzione di trasfurmazioni di petra profonda, cusì a dumanda di macchinari è arnesi di minera di petra è di trasfurmazioni di petra aumenta rapidamente.Cum'è a basa di minera è trasfurmazioni di petra più impurtante in Iran, Isfahan hà una dumanda più cuncentrata di machini è arnesi di petra.
Analisi di u mercatu di petra in Iran
In quantu à a petra, l'Iran hè un paese di petra ben cunnisciutu, cù a pruduzzione di diverse pietre decorative chì righjunghji 10 milioni di tunnellate, u terzu in u mondu.In u 2003, un totale di 81,4 milioni di tunnillati di petri decorativi sò stati minati in u mondu.À mezu à elli, l'Iran hà pruduciutu 10 milioni di tunnellate di pietre decorative, chì hè u più grande pruduttore mundiale di pietre decorative dopu a Cina è l'India.Ci sò più di 5000 impianti di trasfurmazioni di petra, 1200 mine è più di 900 mine in Iran.

In quantu à e risorse di petra di l'Iran, solu 25% di elli sò stati sviluppati, è 75% di elli ùn sò micca stati sviluppati.Sicondu a rivista Iran Stone, ci sò circa 1000 mine di petra è più di 5000 fabbriche di trasfurmazioni di petra in Iran.Ci sò più di 500 mine di petra sottu minera, cù una capacità minera di 9 milioni di tunnellate.Ancu s'è una grande innuvazione hè accaduta in l'industria di trasfurmazioni di a petra dapoi u 1990, assai fabbriche in Iran ùn mancanu di l'equipaggiu di trasfurmazioni avanzati è anu sempre aduprà vechji equipaghji.In l'ultimi anni, sti fabbriche anu aghjurnà gradualmente u so propiu equipamentu, è circa 100 impianti di trasfurmazioni investenu 200 milioni di dollari americani per aghjurnà u so propiu equipamentu di trasfurmazioni ogni annu.L'Iran importa ogni annu un gran numaru d'attrezzature di trasfurmazioni di petra da l'esteru, è cumprà solu l'equipaggiu da l'Italia per circa 24 milioni di euro annu.L'industria di a petra di a Cina hè ben cunnisciuta in u mondu.L'Iran hè una bona opportunità per l'imprese di petra di Cina per scopre u mercatu internaziunale.
A gestione minera è a pulitica in Iran
L'industria iraniana è l'industria minera sò sottu à a ghjuridizione di u Ministeru di l'industria, a minera è u cummerciu.E so istituzioni subordinate è e grandi imprese statali includenu: Organizazione per u Sviluppu Industriale è a Rivitalizazione (Idro), l'Organizazione per u Sviluppu è a Rivitalizazione Minerale è Minerale (imidro), Piccole è Medie Imprese è Parchi Industriali Organizzazioni (isipo), Centru di Promozione di u Cummerciu (TPO), Cumpagnia di mostra internaziunale, Camera di Cummerciu Industriale, Mineraria è Agricola (ICCIM), Copper Corporation naziunale, China National Copper Corporation, è l'imprese statali di l'Iran State Aluminum Corporation, Mubarak Steel Works, Iran Group Automotive Industry Company, Iran Industrial Park Company è Iran cumpagnia di tabacco, etc.

[criteri d'investimentu] secondu a lege di l'Iran nantu à l'incoraggiamentu è a prutezzione di l'investimentu straneru, l'accessu di capitali stranieri per l'attività di custruzzione è di produzzione in l'industria, a minera, l'agricultura è l'industrii di servizii deve risponde à i requisiti di altre leggi è regulamenti attuali di l'Iran. , è risponde à e seguenti cundizioni:
(1) Cunduce à a crescita ecunomica, u sviluppu di a tecnulugia, a migliione di a qualità di u produttu, l'opportunità di travagliu, a crescita di l'esportazione è u sviluppu di u mercatu internaziunale.
(2) Ùn mette in periculu a sicurità naziunale è l'interessi publichi, distrughjenu l'ambiente ecologicu, disturbanu l'ecunumia naziunale o impediscenu u sviluppu di l'industrii d'investimentu domesticu.
(3) U guvernu ùn cuncede micca i investituri stranieri a franchise, chì farà chì l'investituri stranieri monopolizanu l'investituri domestici.
(4) A proporzione di u valore di i servizii pruduttivi è di i prudutti furniti da u capitale straneru ùn deve esse più di u 25% di u valore di i servizii pruduttivi è i prudutti furniti da i dipartimenti ecunomichi domestici è u 35% di u valore di i servizii pruduttivi è i prudutti furniti da l'industrii domestici. quandu u capitale straneru ottene una licenza d'investimentu.
[zoni pruibiti] A lege iraniana nantu à l'incuragimentu è a prutezzione di l'investimentu straneru ùn permette micca a pruprietà di qualsiasi tipu è quantità di terra in nome di investitori stranieri.

Analisi di l'ambiente d'investimentu in Iran
Fattori favurevuli:
1. l'ambienti d'investimentu tende à esse apertu.Nta l'ultimi anni, u guvernu iranianu hà attivamente prumuvutu a riforma di privatizazione, hà sviluppatu a so industria di petroliu è di gasu è altre industrii, impegnatu à a ricuperazione è a rivitalizazione di l'ecunumia naziunale, hà implementatu gradualmente una pulitica di apertura moderata, hà attrattu vigorosamente investimenti stranieri è introduttu tecnulugia avanzata straniera. è l'equipaggiu.
2. ricchi risorsi minerali è vantaghji geografichi evidenti.L'Iran hà riserve enormi è ricche risorse minerali, ma a so capacità minera hè relativamente arretrata.U guvernu incuragisce attivamente l'imprese straniere à participà à l'esplorazione è u sviluppu, è u momentu di sviluppu di l'industria minera hè bonu.
3. Cina Iraq relazioni ecunomiche è cummerciale sò in espansione continuamente.E relazioni ecunomiche è cummerciale trà i dui paesi anu aumentatu, ponendu una basa solida per l'investimentu è u sviluppu di l'industria minera.
Fattori avversi:
1. l'ambienti legale hà a so particularità.Dopu à a vittoria di a rivoluzione islamica in Iran, a lege originale hè stata rivista in larga misura.U culore religiosu era relativamente forte.L'interpretazione di a lege varieghja da persona à persona, chì ùn hè micca in linea cù i normi internaziunali è spessu cambia.
2. l'offerta è a dumanda di forza di travagliu ùn currispondenu micca.Nta l'ultimi anni, a qualità di a forza di travagliu di l'Iran hè stata migliurata significativamente, è e risorse di u travagliu sò abbundanti, ma un altu disoccupazione hè un prublema maiò.
3. sceglite u locu d'investimentu adattatu per sè stessu è analizà in modu obiettivu e pulitiche preferenziali.Per attruverà l'investimentu straneru, u guvernu iranianu hà rivisatu è publicatu una nova lege per incuragisce è prutegge l'investimentu straneru, secondu chì u capitale straneru ùn hà micca limitu in a proporzione di azioni d'investimentu in Iran, finu à u 100%.

 


Tempu di post: 28-May-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!