Da u 1 d'ottobre, l'Eggittu incarcerà 19% di a tarifa di licenza minera per e mine di petra

Ricertamenti, l'amministrazione minerale egiziana hà annunziatu chì u 19% di a tarifa di licenza minera serà pagata per i minieri di petra da u 1 d'ottobre. Questu averebbe un impattu maiò in l'industria di a petra in Egittu.
L'industria di petra in Egittu hà una longa storia.L'Eggittu hè ancu unu di i più grandi paesi exportatori di marmaru è granitu in u mondu.A maiò parte di e petre esportate in Egittu sò marroni è beige, è i variità più venduti in Cina sò beige è Jinbi beige. In precedenza, l'Egittu avia aumentatu i tassi di l'esportazione nantu à marmura, granitu è ​​altri materiali di petra, principalmente per prutege l'industria naziunale. prumove a migliione di a capacità di trasfurmazioni di petra lucale di l'Egittu, è cresce u valore aghjuntu di i prudutti di petra.Tuttavia, a maiò parte di l'esportatori di petra egiziani sò opposti à a decisione di u guvernu di aumentà i tassi.Sò preoccupati chì questu porta à una diminuzione di l'espurtazioni di petra egiziana è una perdita di u mercatu.
Oghje, a carica di 19% di a tarifa di licenza minera per i minieri di petra aumenterà u costu di a minera di petra.Inoltre, l'epidemie ùn hè micca finita, è l'ecunumia glubale è u cumerciu ùn anu micca ancu ricuperatu cumplettamente, assai persone di petra chinesi sceglienu a manera di cuntà materiale in linea.Se sta pulitica hè formalmente implementata in Egittu, hè obligatu à avè un certu impattu nantu à u prezzu di a petra egiziana.À quellu tempu, i venditori di petra domestica sceglieranu di aumentà u prezzu?O sceglite novi varietà di petra?20200925085427_5967


Tempu di Postu: Feb-23-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!