Supervisione Centrale di Prutezzione Ambientale - Minerazione disordinata à longu andà di miniere di petra in u Distrettu Acheng, a cità di Harbin, a pruvincia di Heilongjiang, causendu danni ambientali ecologichi prominenti.

In dicembre 2021, u supervisore di u primu gruppu di tutela ecologica è di prutezzione di l'ambiente di u guvernu cintrali hà truvatu chì parechje mine di petra à fossa aperta in u distrettu Acheng di Harbin sò state minate in modu disordinatu per un bellu pezzu, u prublema di a deforestazione era prominente, a risturazione ecologica hè stata ritardata, causannu danni estensivi à l'ambiente ecologicu regiunale.
1 、 infurmazione basica
Acheng District hè situatu in u suburbiu sud-est di Harbin.Ci sò 55 imprese di cave in fossa aperta in produzzione.A scala minera annuale di a licenza di u dirittu minatu hè quasi 20 milioni di metri cubi.Sicondu e statistiche di u dipartimentu di risorsi naturali lucali, u voluminu minerariu annuale hè di circa 10 milioni di metri cubi, chì rapprisentanu più di a mità di u voluminu minerariu di tutta a pruvincia.Ci sò ancu 176 mine abbandunate lasciate da a storia in questa zona, occupendu una superficie di terra di 1075,79 ettari.
2 、 Principali prublemi
(1) Ci sò violazioni generalizate di a minera transfruntiera
A lege di risorse minerali stipula chjaramente chì l'estrazione fora di a zona minera appruvata ùn hè micca permessa.L'ispettore hà truvatu chì, dapoi u 2016, tutte e 55 imprese di cava in fossa aperta in u distrettu di Acheng anu violatu a lege di a minera transfruntiera.In u 2016, a cumpagnia di cava di Shuangli hà minatu finu à 1243800 metri cubi à traversu u cunfini.Da u 2016 à u 2020, a cumpagnia di cava di Donghui hà minatu solu 22400 metri cubi in l'area minera appruvata, ma a minera transfruntiera hà righjuntu 653200 metri cubi.
Pingshan building materials Co., Ltd. hè statu punitu ottu volte per a minera transfruntiera da u 2016 à u 2019, è u voluminu di a minera transfruntiera hà righjuntu 449200 metri cubi.A cumpagnia di materiali di costruzione Shanlin hè stata punita quattru volte per a minera transfruntiera da u 2016 à u 2019, cù un voluminu di minera transfruntiera di più di 200000 metri cubi, è altri 10000 metri cubi in settembre 2021.

Per l'atti illegale di a minera transfruntiera da l'imprese di cantera aperta, l'autorità regulatori lucali ùn anu fallutu per rinfurzà a lege è eseguisce e so rispunsabilità, ma solu punitu;Per l'imprese illegale seriu, l'applicazione di a lege selettiva hà trasferitu solu certi casi à l'urganu di securità publica per a gestione, è parechje imprese illegali sò ancu appruvati per estenderà o espansione i diritti minieri per parechje volte.
A cumpagnia di cava di ponte hè stata investigata è punita per a deforestazione illegale è a minera per parechje volte.U dipartimentu di l'applicazione di a lege hà urdinatu per restaurà l'afforestazione in u situ originale.Dopu à l'afforestazione è l'inverdimentu, a cumpagnia hà distruttu quasi 4 mu di terra forestale restaurata in 2020 per a minera.A sapienti hà fattu u crimine è ùn hà mai cambiatu dopu l'educazione ripetuta.
Wechat pictures_ vinti trilioni dui centu vinti miliardi centu diciottu milioni ottanta unu milla quattrucentu sette jpg
Fig. 2 u 28 d'ottobre di u 2021, hè statu trovu chì una mina abbandunata in Hongxing Township, Acheng District, Harbin ùn era micca stata restaurata ecologicamente.
(3) U prublema di a contaminazione ambientale regiunale hè prominente
L'ispettore hà truvatu chì i prucessi di frantumazione, screening è trasmissione di l'imprese di cave à l'aria aperta in u distrettu di Acheng ùn eranu micca sigillati o incompleti, l'aggregati di sabbia è ghiaia sò stati accatastati in l'aria aperta, è e misure di suppressione di polvera cum'è spraying, irrigazione è copre ùn eranu micca. implementatu.L'inchiesta scura prelimiunale truvò chì assai imprese di cava, cum'è a cumpagnia di cava di Chengshilei, avianu una gestione caòtica è polverosa, è una grande quantità di polvera accumulata nantu à e strade è l'arburi circundante, chì era forti riflessu da e masse.
In u 2020, secondu a lista di prublemi signalati da u Distrettu Acheng, 55 imprese di cave in fossa aperta ùn anu micca truvatu violazioni di e lege è regulamenti nantu à a prutezzione ecologica è ambientale è ùn anu micca bisognu di rettifica, chì era inconsistente cù a situazione attuale chì un gran numaru di imprese quarrying ùn custruì impianti di cuntrollu di a contaminazione, a gestione ambientale estensiva è a contaminazione di polvera seria, è u travagliu di rettificazione era superficiale.
Wechat pictures_ vinti trilioni dui centu vinti miliardi centu diciottu milioni ottanta unu mila quattrucentu undici jpg
Fig. 3 u 20 d'aostu di u 2021, l'inchiesta scura preliminare hà truvatu chì parechje imprese di cava, cum'è a cumpagnia di cava di Chengshilei in Acheng District, a cità di Harbin, anu una seria contaminazione di polvera, è una grande quantità di polvera accumulata in strade è arburi circundante.
3 、 Analisi di a causa
Dopu à l'inerzia di sviluppu estensivu, Acheng District di Harbin tacitamente cunnisce à l'atti illegale di longa durata di l'imprese di cava, teme e difficultà di a risturazione ecologica di a miniera è torna un ochju à u prublema di danni ecologichi.I dipartimenti pertinenti à u livellu urbanu sò stati inefficace in a survegazione per un bellu pezzu, è u prublema di abbandunà u duvere è a rispunsabilità hè prominente.
A squadra di supervisione investigarà ulteriormente è verificarà a situazione pertinente è farà un bonu travagliu di supervisione di seguitu cum'è necessariu.

 


Tempu di post: 19-Jan-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!