Un brevi rapportu nantu à l'operazione ecunomica di l'industria di a petra in u primu trimestre di u 2020

Una nova pneumonia coronavirus hè stata liberata da l'Uffiziu Naziunale di statistiche in u primu trimestre di l'annu.Malgradu l'impattu di a nova pneumonia di a corona, u PIB di a Cina hè diminuitu di 6,8% in u primu trimestre.

Dapoi marzu, a pruduzzione industriale hè stata ripresa significativamente, è l'ecunumia industriale hà cambiatu positivamente.

Sicondu i dati publicati da l'Amministrazione Generale di Dogana, u valore tutale di l'importazione è l'esportazione di u cummerciu di merchenzie di a Cina in u primu trimestre hè diminuitu di 6,4% in u stessu periodu di l'annu passatu, di quale u valore di l'esportazione hè diminuitu da 11,4% è 0,7%.Vale a pena a nostra attenzione speciale chì l'ASEAN hè diventata u più grande partenariu cummerciale di a Cina in l'UE.
In u primu trimestre, l'importazione è l'esportazione di a Cina à l'ASEAN anu aumentatu da 6,1%, chì rapprisentanu u 15,1% di u valore tutale di u cummerciu esteru di a Cina.L'ASEAN hè diventatu u più grande cumpagnu cummerciale di a Cina;l'importazione è l'esportazione à l'UE diminuite da 10,4%;l'importazione è l'esportazione à i Stati Uniti anu diminuitu da 18,3%;è l'importazione è l'esportazione in u Giappone diminuite da 8,1%.
Inoltre, una cintura, una strada, è 3,2% di i paesi, chì sò più altu ch'è u ritmu di crescita tutale, sò 9,6 punti percentuali più altu.Vale a pena nutà chì in u primu trimestre, i treni di l'UE in Cina anu apertu treni 1941, un aumentu di 15% annu annu, chì hà garantitu in modu efficace l'impurtazione è l'esportazione di u cummerciu di China in i paesi longu à a linea durante u periodu epidemicu.
A diffusione di a nova pneumonia coronavirus hà affettatu seriamente l'ecunumia mundiale.Sicondu l'ultime previsioni di u Fondu Monetariu Internaziunale, l'ecunumia glubale calarà, cù una crescita negativa di 3% in 2020;mentre chì l'ecunumia di a Cina hè prevista per cresce positivamente, cù una crescita di 1,2% in 2020 è 9,2% in 2021.
Cù a migliione graduali di a situazione epidemica glubale è l'accelerazione di a ripresa di u travagliu è di a produzzione di a Cina, è sottu à u duppiu effettu di u sustegnu puliticu è u rinfurzamentu ulteriore di a custruzzione di prughjetti d'investimentu, l'ecunumia di a China hè prevista per vultà gradualmente à u livellu di crescita ecunomica prima. l'epidemie in u terzu trimestre.
Da a perspettiva di l'industria di a petra, da a mità di ferraghju 2020, l'imprese di petra anu ripigliatu gradualmente a produzzione.Cù u cuntrollu efficace di a situazione epidemica domestica, u ritmu di l'imprese chì tornanu à u travagliu s'accelerà gradualmente.Da u 15 d'aprile, u tassu di ritornu di l'Imprese sopra Designated Size in l'industria di a petra hà righjuntu u 90%, è u tassu di ricuperazione di a capacità hè di circa 50%.Da a perspettiva di l'industria in generale, u tassu di ricuperazione di l'imprese chjuche è mediu hè assai più bassu di quellu di l'imprese sopra à Size Designated, è ci sò grande differenzi regiunale è industriale.In a prima tappa di ripresa di a pruduzzione, l'imprese si focalizeghjanu principarmenti in ordini di esportazione.Tuttavia, dapoi marzu, per via di u focu in Europa, America è altri paesi, u scambiu di persone è di merchenzie trà i paesi hè statu assai affettatu, è assai imprese d'esportazione sò tornati à u statu di sospensjoni di a produzzione.
Sicondu à i dati statistiche, in u primu trimestre, a pruduzzione di piastra di marmura di Enterprises sopra taglia designatu era 60,89 miliuna di metri quatratu, falà 79,0% in u listessu periodu di l'annu passatu;a pruduzzione di piastra di petra di granitu era 65,81 milioni di metri quatratu, calata 29,0% in u listessu periodu di l'annu passatu.In i primi dui mesi di questu annu, l'ingudu di l'affari principali di l'imprese di scala hè diminuitu di 29,7% in u listessu periodu di l'annu passatu, è u prufittu tutale hè diminuitu di 33,06% in u listessu periodu di l'annu passatu.
Da ghjennaghju à ferraghju 2020, l'impurtazione di materiali di petra hà righjuntu 1,99 milioni di tunnellate, in calata di 9,3% annu à l'annu;à mezu à elli, l'impurtazione di materie prime diminuite 11,1% annu à l'annu, l'impurtazione di i prudutti cresce 47,8% annu;l'impurtazione di materie prime hà cuntatu 94,5% di l'importazione tutale.
Da ghjennaghju à ferraghju 2020, l'esportazione di materiali di petra hà righjuntu 900000 tunnellate, una diminuzione annu di 30,7%;À mezu à elli, l'esportazione di grandi piatti è prudutti diminuite da 29,4% è l'esportazione di materiali di scarti diminuite da 48,0% annu à l'annu;l'esportazione di grandi piatti è prudutti cuntavanu 95,0% di l'esportazione tutale.
Da ghjennaghju à ferraghju 2020, l'importazione di petra artificiale hè di 3970 tunnellate, in calata di 30,7% annu annu;l'esportazione di petra artificiale hè di 8350 tunnellate, 15,7% annu annu.
Avemu nutatu chì, malgradu e difficultà senza precedente affruntate da l'industria, assai imprese sò sempre in a strada di trasfurmazioni è di aghjurnamentu, facendu sfondate in i minieri verdi, a produzzione pulita, l'innuvazione tecnologica è l'innuvazione di produttu.
Opportunità è sfide coexistanu tuttu u tempu.L'imprese di pietra duveranu attivamente catturà i cambiamenti pusitivi in ​​i mercati domestici è stranieri, accelerà a custruzione di marca, creanu una competitività core "specializata, raffinata, speciale è nova", è ottene u sviluppu di l'imprese d'alta qualità.


Tempu di post: 15-May-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!