I risultati preliminari anti-dumping doppiu di quartz US pubblicati

U 13 di nuvembre di u 2018, u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti (DOC) hà fattu una decisione anti-dumping preliminare nantu à i banchi di quartz impurtati da a Cina.

Décision préliminaire :
U marghjenu di dumping di Foshan Yixin Stone Co. Ltd (Xinyixin Co. Ltd.) hè 341,29%, è u tassu di depositu pruvisoriu di l'anti-dumping dopu l'eliminazione di a tarifa di compensazione hè 314,10%.
U marghjenu di dumping di CQ International Limited (Meiyang Stone) hè 242,10%, è u tassu di depositu pruvisoriu di anti-dumping hè 242,10%.
U marghjenu di dumping di Guangzhou Hercules Quartz Stone Co., Ltd (Haiglis) hè 289,62%, è u tassu di depositu pruvisoriu di l'anti-dumping hè di 262,43% dopu avè eliminatu u tassu di duzi compensatori.
U marghjenu di dumping di l'altri pruduttori / esportatori cinesi cù tassi d'impositu separati hè di 290,86%, è u tassu di depositu pruvisoriu di anti-dumping hè di 263,67% dopu avè eliminatu a tarifa di l'impositu compensatori.
U marghjenu di dumping di i pruduttori / esportatori cinesi chì ùn ricevenu micca una tarifa di impositu separata hè di 341,29%, è u tassu di depositu pruvisoriu di anti-dumping dopu l'eliminazione di a tarifa di l'impositu compensatori hè 314,10%.
Sicondu l'analisi preliminari, u mutivu perchè DOC hà rignatu un altu tassu di impositu in a decisione preliminare di questu casu era chì u Messicu hè statu sceltu cum'è un paese alternativu.In u Messicu, i prezzi alternativi cum'è a sabbia di quartz (materia prima chjave per i prudutti implicati) sò estremamente altu.U calculu specificu di dumping hà bisognu di più analisi.
In a decisione preliminare di dumping, DOC hà inizialmente ricunnisciutu chì tutte e cumpagnie avianu un "statu d'emergenza", cusì impone un depositu anti-dumping à i prudutti impurtati implicati 90 ghjorni prima di a sospensjoni di u sdoganamentu.U Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti hè previstu di fà una decisione anti-dumping finale in questu casu à principiu d'aprile 2019.
In stu riguardu, China Min metalli Chamber of Commerce, Ministeru di Commerce è China Stone Association sò pronti à lanciari subitu a difesa non-distruttiva di quartz artificiali in i Stati Uniti.Hè intesu chì, finu à chì u preghjudiziu di non dannu pò pruvà unu di i trè punti, i rulings preliminari esistenti sò tutti abuliti: prima, i prudutti cinesi sò innocu à l'imprese americani;secondu, l'imprese Chinese ùn sò micca dumping;terzu, ùn ci hè micca un ligame necessariu trà dumping è preghjudiziu.
Sicondu a ghjente familiarizata cù a situazione, anche a situazione attuale hè difficiule, ma ci sò sempre opportunità.È l'impurtatori americani travaglianu duramente cù cumpagnie di petra chinesi per affruntà.
Sicondu i rapporti, u costu tutale di a difesa non distruttiva contr'à quartz artificiale in i Stati Uniti hè di circa 250 000 $ US (RMB 1,8 milioni), chì deve esse spartutu da l'imprese di petra.Fujian è Guangzhou sò l'urganisazione principali, chì adoptanu u principiu di l'urganizazione vuluntaria.Frà elli, Fujian spera di urganizà circa 1 milione di yuan.Hè speratu chì l'imprese in a Pruvincia di Fujian participà attivamente.


Tempu di post: Jul-02-2019

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!