L'ONU hà annunziatu chì u mondu hè intrutu in una recessione, è prupostu di allargà a pulitica di sustegnu à l'imprese per vultà à u travagliu.

I novi casi di pneumonia coronavirus sò stati diagnosticati à 856955 u 1 d'aprile à 7:14 in Pechino, è 42081 casi eranu fatali, secondu l'ultime statistiche publicate da l'Università Johns Hopkins.

L'ONU annuncia chì u mondu hè intrutu in una recessione
U 31 di marzu, ora lucale, u Sicritariu Generale di e Nazioni Unite Guterres hà publicatu un rapportu intitulatu "Rispunsabilità cumuna, sulidarità glubale: risponde à l'impattu socio-ecunomicu di u novu coronavirus", è hà dumandatu à tutti à agisce inseme per affruntà l'impattu negativu di a crisa. è riduce l'impattu nantu à e persone.
Guterres hà dettu chì u novu coronavirus hè a prova più grande chì avemu affruntatu da a fundazione di e Nazioni Unite.Sta crisa umana esige un'azzione pulitica concertata, decisiva, inclusiva è innovativa da e grandi economie mundiali, è ancu un sustegnu finanziariu è tecnicu massimu per e persone è i paesi più vulnerabili.
Ellu hà dettu ancu chì u Fondu Monetariu Internaziunale hà rivalutatu e so prospettive di crescita ecunomica per 2020 è 2021, dichjarà chì u mondu hè intrutu in una recessione, cum'è male o peggiu di 2009. In u risultatu, u rapportu chjama à a risposta per esse almenu 10% di u PIB glubale.
"Sutta a cupertura di u nidu, ùn ci hè micca fine di l'ovu".
In a globalizazione ecunomica d'oghje, ogni paese hè una parte di a catena industriale glubale, è nimu pò esse solu.
Attualmente, 60 paesi in u mondu anu dichjaratu un statu d'emergenza affettatu da l'epidemie.Parechji paesi anu pigliatu misure straordinarie cum'è a chjusa di e cità è a chjusa di a produzzione, a restrizzione di i viaghji d'affari, a sospensione di i servizii di visa, è quasi tutti i paesi anu pigliatu restrizioni d'ingressu.Ancu quandu a crisa finanziaria era più difficiule in u 2008, ancu in a Siconda Guerra Munniali, ùn hè mai accadutu.
Qualchidunu paragunanu ancu sta guerra anti-epidemica mundiale à "a Terza Guerra Munniali" dopu a Prima Guerra Munniali è a Siconda Guerra Munniali.Tuttavia, questu ùn hè micca una guerra trà l'omu, ma una guerra trà tutti l'omu è i virus.L'impattu è a distruzzione di sta epidemia nantu à u mondu sanu pò superà l'aspettativa è l'imaginazione di e persone nantu à a terra!

Hè suggeritu di allargà a pulitica di sustegnu per l'imprese per vultà à u travagliu
In questa situazione, l'attività ecunòmica di parechji paesi sò stati stagnati, e transazzioni transfrontalieri di merchenzie è i movimenti sò stati assai impactati, u campu di u cummerciu internaziunale hè diventatu una zona di disastru di dannu epidemicu, è l'impurtazione è l'esportazione di l'imprese di petra sò affruntate senza precedente. sfide severi.
Per quessa, hè suggeritu chì u guvernu allargà u periodu di implementazione di a pulitica di supportu per a ripresa di u travagliu è di a produzzione di l'imprese, chì hè stata emessa in u primu trimestre di questu annu, da 3-6 mesi à 1 annu, è espansione ulteriormente u copertura;aumentà l'ampiezza di l'allevu fiscali è riduce u costu di finanziamentu;Aduprà in modu efficace u creditu preferenziale, a garanzia di prestitu è ​​l'assicuranza di creditu d'esportazione è altri mezzi di pulitica per assicurà l'attività cummerciale normale di l'imprese è riduce u costu di l'imprese;Aumentà a spesa di furmazione prufessiunale di u travagliu, furnisce u sustegnu finanziariu necessariu per a furmazione di l'impiegati durante u periodu quandu l'impresa aspetta a produzzione;furnisce un sollievu di vita di l'impiegatu necessariu per l'imprese chì facenu affruntà a disoccupazione è i risichi di disoccupazione nascosti per stabilizzà l'impieghi, è creà un ambiente puliticu più favurevule per a realizazione di a situazione cummerciale favurevule in tuttu l'annu.
L'ecunumia di a China hà passatu a prova di a crisa finanziaria internaziunale in u 2008. Sta volta, duvemu ancu avè cunfidenza ferma è determinazione.Cù a cooperazione è i sforzi cumuni di tutti i paesi, l'epidemie eventualmente passà.Sempre chì pudemu persiste in a vittoria di l'anti epidemia glubale, a ripresa economica purterà più opportunità di sviluppu è spaziu per l'imprese di petra.


Tempu di Postu: Apr-02-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!