A situazione attuale di l'esportazione di marmura turca à l'Arabia Saudita

U boicottamentu ufficiale di l'Arabia Saudita di i prudutti turchi hà avutu un impattu negativu nantu à l'esportazioni di marmura.U 3 d'ottobre di u 2020, a Camera di Cummerciu di l'Arabia Saudita hà dumandatu à tutti i Sauditi di cessà di negozià cù l'imprese turche è di novu à boicottà qualsiasi prudutti turchi.Siccomu l'Arabia Saudita hè a seconda destinazione più grande di i prudutti di marmura di Turchia, l'impattu di u boicottu informale hè seriu, chì hà un impattu negativu nantu à l'esportazioni totali di marmura di Turchia.
Sicondu turkstat, l'espurtazioni di Turchia in Marble à l'Arabia Saudita hè cascata di più di 90% in valore è quantità da uttrovi à dicembre 2020. In u graficu sottu, pudemu vede a tendenza mensili di l'espurtazioni di Turchia à l'Arabia Saudita in 2020.

A causa di a nova pandemia di pneumonia coronavirus è u bloccu, ci era una grande fluttuazione in 2020. Ancu se uttrovi era u mese cù l'espurtazioni più altu, l'appellu di u presidente di u Cunsigliu di e Camere di Cummerciu in Arabia Saudita pareva avè ricevutu una grande risposta. , chì porta à una forte calata in l'esportazioni di marmura turca.In u primu trimestre di u 2021, l'esportazioni di Turchia à l'Arabia Saudita anu cuntinuatu à calà à grande velocità.Trà ottobre - dicembre 2020 è ghjennaghju - marzu 2021, u valore è a quantità diminuite da 100%.20210514092911_6445


Tempu di post: 16-May-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!