Dapoi u 1 d'ottobre, l'Eggittu hà incaricatu u 19% di a tarifa di licenza minera per e mine di petra, affettendu u mercatu di l'esportazione di petra.

Ricertamenti, hè statu amparatu chì l'amministrazione minerale egiziana annuncia chì 19% di a tarifa di licenza minera serà pagata per i minieri di petra da u 1 d'ottobre. Questu averebbe un impattu maiò in l'industria di a petra in Egittu.
Cum'è un paese cù civiltà antica, l'industria di a petra in Egittu hà una longa storia.Dopu anni di sviluppu, l'Eggittu hè unu di i più grandi paesi exportatori di petra in u mondu, cumpresu marmaru è granitu.E petre principali di l'esportazione di l'Eggittu sò beige è marroni chjaru.In u cummerciu di China, i più populari sò beige egizianu è beige d'oru.
Egittu
Prima, per prutege l'industria naziunale, l'Eggittu avia aumentatu l'impositu di l'esportazione nantu à i materiali di petra per prumove a migliione di a capacità di trasfurmazioni di petra lucale è u valore aghjuntu di i prudutti di petra.Ma dopu, a maiò parte di l'esportatori di petra egiziani anu manifestatu insatisfazione è opposizione à l'aumentu di l'impositu di u guvernu.Anu preoccupatu chì fà cusì porta à una diminuzione di l'esportazioni di petra egiziana è una perdita di mercatu.
Attualmente, l'Egittu carica una tarifa di licenza minera di 19% per e mine di petra, chì aumenta u costu di a minera di petra.À u listessu tempu, a situazione epidemica ùn hè micca finita, è l'ecunumia glubale è u cummerciu ùn anu micca ripresa cumplettamente.E persone di petra domestica piglianu tutti u modu di cuntà materiale in linea.Se l'Egittu implementa sta pulitica in questu tempu, avarà un grande impattu nantu à u prezzu di a petra egiziana.I venditori di petra domestica seguiranu l'aumentu di u prezzu?O sceglite un novu tipu di petra?
L'implementazione di a pulitica di carica inevitabbilmente porta una seria di fluttuazioni.Ùn hè chjaru se avarà un grande impattu in l'Egittu o in i paesi esportatori simili à a Cina.Aspitteremu è vede i risultati di seguitu.


Tempu di Postu: Feb-25-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!