Prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di a petra Shijing, cù un investimentu tutale di più di 10 miliardi di yuan, è firmà u prugettu Shijing yangzishan!

Prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di a petra Shijing, cù un investimentu tutale di più di 10 miliardi di yuan, è firmà u prugettu Shijing yangzishan!
China Stone Network http://www.stonesm.com Data: 2021 / 11 / 2 8:22:08
Shijing hè stata una cità cummerciale impurtante dapoi i tempi antichi, cù una forte fundazione industriale è una ecunumia privata attiva.Shijing "si arricchisce da petra è guadagna soldi da petra", è l'industria di petra hè u so principale puntu di crescita ecunomica.Nta l'ultimi anni, sottu u sfondate di a riforma di u latu di l'offerta, Ishii hà fattu grandi sforzi per fà un bonu travagliu in u "metudu di l'aghjunzione è a sottrazione" è hà fattu grandi sforzi per prumove l'optimizazione strutturale è u cambiamentu qualitatiu industriale.
In termini di "riduzzione" precisa, Shijing hà da migliurà ancu a qualità è a qualità di l'industria di a petra, attivamente cunnetta cù u parcu industriale di alta tecnulugia di petra riciclata è u Parcu Industriale Intelligente di Petra Internaziunale, dà pienu ghjocu à u rolu di l'Expo di petra, Pan home. è altre piattaforme, prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di a petra è rinfurzà a so cumpetitività core;In quantu à u codice "plus" continuu, Shijing hà da cuntinuà à aumentà l'attrazione d'investimentu, espansione è rinfurzà novi forme di cummerciale cum'è core Valley Park è logistica portu, accelerà u sviluppu di novi poli di crescita ecunomica cum'è chip semiconductor, industria di serviziu mudernu è culturale. u turismu, è prumove in modu ordinatu a trasfurmazioni di e forze motrici vechji è novi.
Wechat pictures_ 20211102081816.jpg
Quandu si tratta di l'industria di a petra di Shijing, avemu da mintuvà u granitu caratteristicu di Shijing - petra di ruggine.
Una volta, c'eranu mine di ruggine in parechji paesi in a cità di Shijing.Per esempiu, davanti à l'uspidale, sottu a casa, Sunei, Jujiang è altri lochi.À mezu à elli, a qualità di petra rust davanti à u cortile hè particularmente attraente, mentri Xiafang è Sunei sò famosi per e so riserve ricche è anu sviluppatu in una mina "xiahong"."Xiahong" hè stata venduta bè in tuttu u paese cum'è una petra di alta qualità dopu à l'anni 1990.
Oghje, una seria di miniere cum'è a petra di ruggine di Shijing sò state chjuse per parechji anni per via di fattori cumpleti, cum'è l'ecologia, a prutezzione di l'ambiente è a prutezzione è l'utilizazione di e risorse, ma a ricerca di u prughjettu nantu à a risturazione è u sviluppu di a miniera di Shijing ùn hà mai firmatu.Frà elli, u più prominente hè u prughjettu di restaurazione di l'arti di a terra yangzishan.
Wechat pictures_ 20211102081819.jpg
Cum'è a principale zona di cava in u passatu, Yang Zishan hà pensatu à amparà da u modu di sviluppu di l'hotel Shanghai Shenkeng per fà ristaurazione ecologica, sviluppu è custruzzione cù "un core, un parcu, una cità è dui distretti".Vale à dì: un core - un gruppu di hotel caratteristicu.Fate l'usu di a forma naturali di a scogliera di a minera per creà una serie di Boutique Hotel di mine cù caratteristiche tematiche diverse, sforzate di prisentà i bisogni di sperienza di e persone urbane chì cercanu destinazione spirituale, è creanu una sperienza unica "coore".Inoltre, attraversu a rinuvazione, custruisce "un parcu - Parcu Culturale Minnan", "una cità - cità di l'industria di a scienza è l'innuvazione" è "dui distretti - zona di risturazione ecologica di u Parcu Minerariu è zona di migliione di u paisaghju ecologicu intornu à u lavu"
Hè capitu chì l'area di terra pianificata di u prughjettu yangzishan hè 17200 mu (cumprese 1135 mu di l'acqua), è l'investimentu tutale hè previstu di più di 10 miliardi di yuan.Se combinemu a risturazione ambientale è ecologica cù diverse industrie emergenti, integremu u sviluppu è trasfurmemu i rifiuti in tesoru, pudemu creà un modu di custruzzione di zona adattatu per a vita, l'industria è u turismu.
In più, in a ceremonia di firma di u prughjettu di u turismu culturale Nan'an u 27 d'ottobre, Chen Qian, membru di u Cumitatu Permanente di u cumitatu di u Partitu municipale di Nan'an è vice sindaco di u guvernu municipale di Nan'an, in nome di Nan'an Municipal. U guvernu di u Populu hà firmatu accordi d'intenzione d'investimentu cum'è Nan'an Yangtze hotel project cù Yang Huanggou, presidente di Jiangsu Golden Sun Business Management Group Co., Ltd.
Wechat pictures_ 20211102081823.jpg
Nan'an Yangzi hotel prughjettu prughjetta à invistiscia 500 milioni di yuan.U prughjettu si trova in u paese di Yuanqian, a "città natale di e pietre arrugginite" in a cità di Shijing.Progettarà è custruisce un hotel tematicu cù u patrimoniu culturale di successu di Shijing secondu a scala di custruzzione è i standard di l'alberghi naziunali di cinque stelle, è creà una destinazione di cunsumu è un novu puntu di riferimentu urbanu chì integra a storia è a moda.
Cù u sviluppu di i tempi è u cambiamentu di l'ambienti di u mercatu, l'industria di a petra di Shijing hà bisognu di truvà un puntu di cumminazione adattatu nantu à i dui percorsi apparentemente paralleli di trasfurmazioni è sviluppu è a ricerca di cultura, turismu è arte.
Chì l'industria di a petra di Shijing hà iniziatu a so propria "nova generazione di petra".


Tempu di Postu: Nov-03-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!