L'inviatu egizianu hà visitatu l'Associazione di Pietra di a Cina per prumove a cooperazione di petra in Cina in Egittu

U 22 di settembre di u 2020, mamduh Salman, Ministru di u Cummerciu di l'Ambasciata Egiziana in Cina, è u so partitu anu visitatu l'Associazione di Pietra Chine è hà tenutu conversazioni cù Chen Guoqing, Presidente di l'Associazione di Pietra Chine, è Qi Zigang, Vicepresidente è Sicritariu Generale di a Cina. Associazione Pietra.I dui lati anu avutu scambii approfonditi nantu à u rinfurzà u cummerciu di petra in Cina in Egittu è u rinfurzà a cooperazione in l'industria di a petra.Masitab Ibrahim, cunsiglieru cummerciale di l'ambasciata egiziana in Cina, Lu Liping, cummissariu cummerciale anzianu, Deng Huiqing è sun Weixing, vice secretariu generale di China Stone Association, è Tian Jing, vicedirettore di u dipartimentu di l'industria anu assistitu à e discussioni.
L'Eggittu hè unu di i principali paesi exportatori di petra in u mondu.U cummerciu di petra trà Cina è Egittu hà una longa storia.A petra ghjoca un rolu impurtante in u cummerciu trà l'Egittu è a Cina.U guvernu egizianu attribuisce una grande impurtanza à u sviluppu di u cummerciu di petra trà l'Egittu è a Cina.
U Ministru Salman hà apprezzatu u rolu impurtante ghjucatu da a China Stone Association in u cummerciu di petra è i scambii di l'industria trà a Cina è l'Egittu, è hà dettu chì u beige egizianu hè un culore classicu accoltu da u mercatu internaziunale, è hè ancu u pruduttu principale di u cummerciu di petra trà Cina è Egittu. Egittu è Cina.U guvernu egizianu hà sviluppatu pocu più di 30 mine, è u numeru di miniere di novu sviluppatu prestu cresce à 70, principarmenti mine di marmura beige è mine di granitu.Hè spiratu chì, cù l'aiutu di l'Associazione di Pietra di China, seranu prumuvuti novi variità di petra egiziana, l'espurtazioni di petra di l'Egittu in Cina seranu allargate, è a furmazione di u persunale è a tecnica serà realizata in u quadru di a cooperazione trà i dui guverni.

Duranti i discorsi, u presidente Chen Guoqing hà dettu chì a China Stone Association hè dispostu à rinfurzà i scambii stretti trà l'associazioni cummerciale di i dui paesi, è hè dispostu à realizà diverse forme di scambii tecnichi è di cooperazione cù l'Egittu per prumove u sviluppu di u cummerciu di petra trà Cina. è Egittu.
U Sicritariu Generale Qi Zigang hà dettu chì a Cina hè disposta à sparte cù l'Egittu a so sperienza in a minera verde, a produzzione più pulita, a tecnulugia di minera è trasfurmazioni è l'applicazione di u produttu, è pò furnisce una furmazione tecnica pertinente secondu e esigenze di l'Egittu.
I dui lati anu focu annantu à a situazione attuale è i prublemi esistenti di u cummerciu di petra trà a Cina è l'Egittu, è anu realizatu scambii approfonditi nantu à temi cum'è l'urganizazione di videoconferenze di l'Importatori, u lanciu di l'attività di prumuzione è discussione durante l'esposizione di Xiamen 2021, è migliurà u livellu di u cummerciu di petra è a cooperazione tecnica trà i dui paesi.20200924144413_7746 20200924144453_4465 20200924144605_4623


Tempu di Postu: May-07-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!