L'impurtanza di a qualità di colgante di marmura è cumu per ghjudicà a qualità di colgante di marmura

In l'industria di a decorazione architettonica contemporanea, u marmura hè unu di i materiali più impurtanti.Tuttavia, per via di u so prezzu altu, u pendente di marmura hè un materiale di cunnessione in acciaio inox per a fissazione di u marmura nantu à u muru, chì hè un accessori chì cunghjunta u marmura cù a chiglia di metallo.
Ancu s'ellu hè una parte ausiliaria micca esposta trà u muru è a lastra di petra, hè un ligame chì ùn pò micca esse ignoratu in i materiali di l'accessori di cortina, è ghjoca un rolu assai impurtante in a bellezza di a decorazione architettonica.
Per quessa, hè impussibile di usà in tuttu u muru, ma se vulete ottene l'effettu desideratu di i clienti, hè necessariu di usà fora di u muru.Dunque, sottu à tali esigenze, deve esse fissatu à u muru.Hè precisamente perchè sottu tali esigenze, questu mostra l'impurtanza di u pendente seccu di marmura.

Nantu à l'impurtanza di a qualità di u pendente di marmura

E forme generale di fissazione di pendenti di marmura sò i seguenti:
Metudu d'ancoraggio di slot curtu;u metudu di ancoraggio di u ganciu in daretu;attraversu u metudu di ancoraggio di stallazione di blocchi di slot;u metudu di ancoraggio di pin in acciaio;Doppia sezione (antisismica) metudu di ancoraggio di bulloni tagliati in daretu.
In u passatu, i metudi tradiziunali di fissazione di u pendente di marmura includenu u tipu di pin, u tipu di slot è altre strutture appiccicate secche.I disadvantages di sti dui metudi sò chì e parte di l'impiccante anu da purtà una forza grande, ma in generale, sò faciuli da esse danatu in u locu induve a piastra hè slotted.Per quessa, u gruixu ùn deve esse menu di 25 mm è a gamma di forza ùn deve esse più grande di 1,5 m2, altrimenti serà danatu per una pressione eccessiva.

In generale, stu tipu di colgante seccu di marmura hè fattu di acciaio inox.Tuttavia, diversi fabricatori ùn anu micca standard di produzzione quandu hè fattu.Certi picculi pruduttori sò propensi à assai prublemi in qualità.Puderanu riduce u costu quandu compra u colgante, ma à a fine, per via di a so qualità pobra, hè faciule d'avè assai prublemi in qualità, È l'occurrence di marmura o vittime ùn vale a pena a perdita, cusì quandu cumprà questu. pendant, ùn avemu micca solu fighjà u so prezzu, ma deve mette a so qualità in u primu locu.
Ancu s'ellu ùn hè micca a parte principale di a visualizazione, hè ghjuntu à un rolu assai impurtante.Senza ellu, u marmura ùn pò micca esse fissatu nantu à u muru, è à u stessu tempu, ùn pò micca lascià u so spettaculu di lussu in a parte più impurtante, chì hè raghjone perchè hà una grande dumanda di i so materiali.

Quandu u marmura hè utilizatu, hà un certu pesu.Se a qualità di stu tipu di colgante ùn hè micca à u standard, ùn pò micca sustene un certu pesu.In questu modu, ùn solu ùn pò micca ottene u rendiment normale, ma ancu ci saranu certi risichi.
Perchè u pendente seccu di marmura hà u so propiu pesu, u primu requisitu hè chì u requisitu di qualità deve ghjunghje à una certa capacità portante.In ogni casu, se u requisitu hè cumpletu solu in questu rispettu, hè sempre perchè sò in a parte più conspicuous cù u materiale di lussu di marmura.Dunque, hè necessariu di fà à un certu gradu di lussu, chì hè l'unicu modu Veramente ghjunghje à a so qualità.20200105093300_7652

Cumu ghjudicà a qualità di u pendente di marmura?

U colgante di marmura hè di appiccà a petra nantu à u muru per abbellisce a decorazione architettonica.Oghje, a maiò parte di l'edifizii è l'uffizii adoptanu sta tecnulugia.
I pendenti in acciaio inox in u mercatu sò principalmente serie 300 è serie 200.A diferenza trà i dui si trova in u cuntenutu di l'elementu chimicu nickel.Spieghemu in dettagliu chì u colgante in acciaio inox hè un cunnessu metallicu utilizatu per u colgante di marmura è di petra.

U pendente d'acciaio inossidabile hè un tipu di connettore metallicu utilizatu per u pendente di marmura è di petra
Codice d'angulu, codice unicu ganciu (codice swallow unicu), codice doppiu ganciu (codice Doppiu Swallow, codice farfalla, codice coda di rondine), codice di supportu (ganciu, codice di scelta, codice di deformazione, pezzo di scelta), piastra piatta (codice flat), Codice di saldatura in forma di T.
U prezzu di l'acciaio inossidabile di a serie 200 cù un cuntenutu assai bassu di nichel hè solu circa a mità di quellu di l'acciaio inossidabile di a serie 300, è a so resistenza à a corrosione è a tenacità sò assai inferiori à quella di l'acciaio inox 300.Hè applicabile solu à i campi di l'utensili di cucina è a trasfurmazioni alimentari.S'ellu hè utilizatu in a custruzzione, l'equipaggiu medicale è altri campi, ci sarà un grande periculu oculatu.

I prudutti di a serie 200 cù u cuntenutu di nickel di circa 1% ùn ponu micca resiste à a corrosione atmosferica generale.Hè cumunimenti usatu in a custruzzione è a so stallazione hè più avanzata chè i primi dui.Hè facilitu di trasfirià a forza è riduce i danni di a petra.In ogni casu, u fenomenu di "annealing" accadirà per via di u riscaldamentu à alta temperatura durante a saldatura.
U sistema di muru di cortina appesa in secca, chì hè cumpostu da un bolt d'ancora tagliatu in daretu è un sistema di supportu di spalle, ùn pò micca risolve u prublema di espansione termica è cuntrazione fridda causata da a differenza di temperatura per via di a struttura di ancoraggio meccanica è micca cumminazione flexible.

20200105093204_4699

 

Allora cumu ghjudicà a qualità di u pendente di marmura?

1. Fighjate à u materiale.
I prudutti di l'acciaio inossidabile tendenu à esse compatti in struttura è pisati a manu.In più di esse più pisanti cà i prudutti simili, i prudutti d'acciaio inossidabile si sentenu ancu solidi è durable;
2. Fighjate à u plating.
A strata di placcatura standard ùn pò micca solu fà a superficia di u produttu fina è uniforme, ma ancu evità l'ossidazione è a ruggine in l'ambiente umidu.Cù l'ochju per vede a superficia di u colgante, se ùn ci hè micca bolla nantu à a superficia, u revestimentu hè uniforme, pudete sceglie.
3. Fighjate à l'artighjanu.
I prudutti processati da stretti standard di prucessu spessu passanu per machini complicati, lucidatura, saldatura, ispezione è altri prucessi.I prudutti ùn sò micca solu belli in l'apparenza, boni in rendiment, ma ancu boni in manicu, uniformi, lisci è senza difetti
.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!