Petra di fungo ?Hè una petra cù funghi ?Un articulu vi palesa u sicretu!

A petra naturale hè principarmenti divisa in marmaru è granitu, è u granitu hè relativamente cumuni in a stallazione all'aperto, soprattuttu per via di i vantaghji di a terra dura è densa, alta forza, resistenza à l'intemperie, resistenza à a corrosione, resistenza à l'usura è cusì.
Ci hè ancu parechje manere di processà u granitu.Ciò chì vogliu sparte cun voi hè u rolu principali di oghje - petra di fungo.

20191118141623_5798

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Picculi amichi chì ùn sò micca familiarizati cù a petra pò avè qualchì dubbiu, petra di funghi?Hè a petra di crescita di funghi ?
In fatti, a petra di funghi hè fatta di petra di granitu.A petra di funghi riceve u so nome perchè a so superficia decorativa protruding hè cum'è un fungo.Hè ancu chjamatu petra di pane steamed.Hè principarmenti utilizatu per a decorazione di a facciata di i muri esterni, culonni è cusì, chì hè particularmente simplice, grossu è fermu.
A petra di funghi hè largamente usata in:
A dicurazione di u muru esternu di edifici publichi, ville, cortili, parchi, piscine è alberghi hè più adattatu per a dicurazione di u muru esternu di edifizii in stile europeu.I prudutti di petra di funghi vi purteranu un ambiente naturali, eleganti è accogliente.
In fattu, a petra di funghi hè un rappresentante tipicu di a petra naturale.Prima di u sviluppu di l'industria di a petra muderna, a petra di funghi hè più populari di a petra muderna perchè pò esse fatta da a manu.
L'artighjani antichi sò boni à forgià a petra cù a manu, è ci sò un gran numaru d'applicazioni di petra di funghi in e case di Dinastie Ming è Qing, giardini di Suzhou, tempii è giardini di palazzu.20191118141741_2136

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A so cumpetenza è magre, l'effettu hè exquisite ùn pò esse mudernu.A trasfurmazioni muderni di petra di funghi hè stata semi mecanizzata.Cù l'aiutu di l'arnesi elettrichi è di e lame di diamante, l'efficienza di trasfurmazioni hà aumentatu parechje volte, ma cù l'aumentu di tracce artificiali, l'effettu naturali hè sbulicatu.
Dopu, fighjemu un ochju à u flussu di trasfurmazioni di petra di funghi!
1. Trimming
A struttura di a petra di funghi.In questu documentu, pigliendu a petra di cinque lotus mushroom cum'è un esempiu, u mediu hè una superficia naturali cunvexa cuncave, chì mostra a struttura naturali è chjara è u culore di a petra.I quattru lati sò i quattru lati piani, è a larghezza hè di solitu circa 20 mm.

In u passatu, solu da a manu grinding, dunque, a flatness di i quattru lati ùn serà micca troppu altu.U trimming mudernu adopta una smerigliatrice di bordu di manu, chì pò pruduce una superficia plana à alta velocità.

2. Fà a testa di funghi
A testa di funghi hè l'elementu core di stu tipu di petra, chì hè a parte più apprezzativa.A petra di fungo elevata è irregolare pò dimustrà cumplettamente a bellezza naturale di a petra.A petra di cinque lotus mushroom presenta l'effettu di u neru, biancu è russu mischju cù l'altri è sfarente di l'altri.

Per creà sta parte, avemu attentu à "grande scala, menu action".L'azzione di ciseling deve esse pocu quantu pussibule, ma a forza di ogni tempu deve esse u più grande pussibule, per minimizzà e tracce artificiali è prisentanu un effettu naturali più puru.20191118142833_140320191118142841_5681

 


Tempu di Postu: 27-Nov-2019

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!