Macheng elogia è premia l'imprese d'innuvazione di a tecnulugia di petra, è aderisce à guidà l'aghjurnamentu di l'industria di a petra cù l'innuvazione!

Jingchu.com (Hubei Daily) nutizie (currispondente Xiao Jie) u 9 di dicembre, u cumitatu di u Partitu municipale di Macheng è u guvernu municipale anu tenutu a cunferenza di prumuzione di a prumuzione di l'innuvazione scientifica è tecnologica è a trasfurmazioni tecnologica di a cità per elogiare è premià l'imprese avanzate in l'innuvazione scientifica è tecnologica in 2020. , incuragisce l'imprese industriali di a cità à aumentà l'investimentu in l'innuvazione scientifica è tecnologica è a trasfurmazioni tecnologica, prumove l'economia industriale à una qualità più alta, un livellu più altu è un livellu più altu, è serve Macheng "Custruisce un centru, avanza in u top 100 è scrive un novu capitulu" per custruisce un solidu supportu industriale duru.

Hubei Zhaosheng New Material Technology Co., Ltd. è altri 8 vincitori di prughjetti d'innuvazione scientifica è tecnologica naziunale è provinciale è prughjetti di trasfurmazioni tecnulugichi pruvinciali, Macheng Tian'an Chemical Co., Ltd. è altri 33 vincitori di u livellu scientificu è tecnologicu di Macheng City. prughjetti d'innuvazione, Huanggang Dabieshan Power Generation Co., Ltd., è altri 16 vincitori di Macheng City Level prughjetti di trasfurmazioni tecnologica, Nove imprese pruvinciali campioni invisibili cum'è Hubei Huajian Stone Co., Ltd, imprese pruvinciali pilotu di dimostrazione di "integrazione di industrializazione è industrializazione" è 14 imprese pianificate cum'è Macheng thimble Technology Investment Co., Ltd sò stati elogiati, cù una ricumpensa tutale di 13,4 milioni di yuan.

Pei Yongbo, secretariu diputatu di u cumitatu di u Partitu municipale di Macheng è u sindaco, hà dettu chì nantu à a pista attuale di u sviluppu competitivu di l'innuvazione scientifica è tecnologica, ci hè stata una crescita di trasfurmazioni è di sviluppu di l'aghjurnamentu guidata da l'innuvazione scientifica è tecnologica in tuttu u paese.Macheng deve ricunnosce a situazione è vince l'iniziativa è coglie a prima opportunità per custruisce un mudellu "doppiu ciclu" cù l'innuvazione scientifica è tecnologica.

Pei Yongbo hà dettu chì duvemu aderisce à a guida di l'industria, capisce l'innuvazione scientifica è tecnologica, aduprà l'innuvazione per guidà l'aghjurnamentu di l'industria di petra, è migliurà u livellu energeticu di a fabricazione di l'equipaggiu, l'energia elettrica è l'industria di crisantemi.Aderisce à u core di i talenti, fate attenzione à l'innuvazione scientifica è tecnologica, innuvà modi per attruverà i talenti, aduprate risorse per cultivà i talenti, migliurà u mecanismu, fate un bon usu di i talenti, è trasfurmà a "prima risorsa" in a "prima forza motrice". ” di sviluppu di alta qualità.
Pei Yongbo hà sottolineatu a necessità di mette l'innuvazione scientifica è tecnologica in una pusizione più prominente, sustene l'imprese di serviziu per implementà vigorosamente l'innuvazione scientifica è tecnologica è a trasfurmazioni tecnologica, trasfurmà in modu efficace e "variabili chjave" di l'innuvazione scientifica è tecnologica in u "incrementu massimu" di sviluppu di alta qualità, è strive à custruì Macheng in un centru di l'industria carattiristica è u centru di l'innuvazione è l'imprenditorialità in a regione Dabie Mountain.


Tempu di Postu: Dec-16-2021

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!