Guangxi hà intenzione di compie a custruzzione di 76 mine verdi (lista annessa, periodu di validità di i diritti minieri)

In u 2019, a Regione Autònoma di Guangxi Zhuang hà pensatu à compie a custruzzione di 30 mine verdi à u livellu di a regione autonoma (attaccata à a lista).L'imprese minerarii pertinenti duveranu accelerà a custruzzione di mine verdi in cunfurmità cù i normi lucali per a custruzzione di mine verdi in Guangxi è e norme pertinenti di custruzzione di mine verdi emesse da u Ministeru di Risorse Naturali.U pianu di implementazione per a custruzzione di a minera verde à u livellu di a regione autònuma deve esse compilatu è sottumessu à a fine di ghjugnu 2019. I materiali di dichjarazione saranu sottumessi à u Dipartimentu di Risorse Naturali di a Regione Autonoma di Guangxi Zhuang per a valutazione organizativa prima di u 20 d'ottobre cum'è necessariu.

In u 2019, a Regione Autònoma di Guangxi Zhuang pensa à cumplettà a lista di 30 mine verdi à livellu di regione autonoma.
In u 2020, a Regione Autònoma di Guangxi Zhuang hà pensatu à compie a custruzzione di 46 mine verdi à livellu di a regione autonoma (lista attaccata).L'imprese minerarii pertinenti duveranu principià u travagliu di custruzzione di a minera verde u più prestu pussibule, secondu i normi lucali per a custruzzione di a minera verde in Guangxi è e norme pertinenti di a custruzzione di a miniera verde emessa da u Ministeru di i Risorse Naturali.À a fine di settembre 2019, compilaranu è sottumettenu u pianu di implementazione per a custruzzione di a miniera verde à u livellu di a regione autonoma.À a fine di settembre 2020, trasmetteranu i materiali di dichjarazione à u Dipartimentu di Risorse Naturali di a Regione Autonoma Guangxi Zhuang per a valutazione organizativa cum'è necessariu.

In u 2020, a Regione Autònoma di Guangxi Zhuang pensa à cumplettà a lista di 46 mine verdi à livellu di regione autonoma.
Inoltre, a lista pruposta di mine verdi à u livellu di a regione autonoma in a Regione Autonoma di Guangxi Zhuang serà gestita dinamicamente.L'altri minieri grandi è mediu chì ùn sò micca inclusi in a lista di e mine verdi à u livellu di a regione autònuma ponu ancu fà u travagliu di stabilimentu è dichjarà è valutà cum'è necessariu s'ellu risponde à i requisiti pertinenti di e mine verdi à u livellu di a Regione Autònoma.

"Avvisu" indica chì a mina verde municipale hè una parte impurtante di a custruzzione di a minera verde regiunale.Hè urganizatu è realizatu da l'autorità municipali di risorsi naturali in generale è prumuvutu da l'autorità di risorsi naturali à livellu di u conte.I municipalità anu da sorte e miniere chjuche chì sò normalmente prodotte in a cità è altre miniere grande è mediu chì ùn sò micca incluse in u compitu di creà mine verdi à u livellu di a regione autonoma.In cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di u pianu generale per i risorsi minerali à i livelli municipali è di u cuntatu sottu à a so ghjuridizione, è in cunfurmità cù i requisiti specificati in u documentu 49 di Guizhou Land Resources Development [2017], "À a fine di 2020, 20 % di e miniere di pruduzzione in piccula scala seranu custruite in miniere verdi à u livellu municipale ", a cità serà determinata in 2019. A lista di e mine verdi municipali finite in 2020, è a lista specifica di e mine è i travaglii di u travagliu seranu riuniti da 30. Ghjugnu 2019 sottu a ghjuridizione di u conte (città, distrettu) è di l'imprese minerarii pertinenti, presentanu esigenze di travagliu pertinenti, chjaru nantu à l'imprese minerarie pertinenti per preparà u pianu di implementazione di a custruzzione di a minera verde municipale è sottumette u nodu di tempu è i requisiti cunnessi per l'urganizazione. valutazione di materiali dichjarazione, è cumprendi accelerate u prucessu.U travagliu municipale di creazione di minera verde.

A circular richiede chì (1) i dipartimenti competenti di risorse naturali in cità è contee anu da ricunnosce cumplettamente u grande significatu di a custruzzione di mine verde, attribuisce una grande impurtanza à questu, rinfurzà a dirigenza, clarificà ancu l'ugettivi è i compiti di a custruzzione di mine verde in 2019 è 2020, strati di implementazione, determinà e persone rispunsevuli è u tempu, rinfurzà a supervisione, prumove in modu cumpletu, è assicura chì u compitu di a custruzzione di a minera verde hè finitu à tempu.

(2) I dipartimenti municipali incaricati di risorse naturali è risorse anu da rinfurzà a guida generale.In basa di e disposizioni pertinenti di a regione autonoma è di a situazione attuale di a cità, duveranu chiarificà ulteriormente i requisiti specifici di u pianu di implementazione di a miniera verde di a cità, norme o standard di custruzzione, valutazione è accettazione, è guidà puntualmente l'imprese minerarie pertinenti. per fà un bonu travagliu in a creazione di mine verdi.

(3) Sottu a dirigenza di u Guvernu Populari Municipale, i dipartimenti municipali incaricati di risorse naturali duveranu cuntattate attivamente i dipartimenti pertinenti, sustene attivamente a custruzzione di mine verdi in termini di fondi, tassazioni è terreni, è prumove l'urganizazione è l'implementazione liscia. di varii travagli.

(4) I cità è i cunti duveranu intensificà i sforzi di propaganda, aduttà diverse forme per publicà e pulitiche è i bisogni di a custruzzione di a minera verde, publiche vigorosamente e miniere verdi per creà una sperienza avanzata è mudelli pusitivi, è attivamente creanu un bonu ambiente suciale favurèvule à a custruzzione di a miniera verde.

"Avvisu" hà sottolineatu chì l'autorità municipali di risorsi naturali anu da riportà à l'Uffiziu di Prutezzione è Supervisione di Risorse Minerale di u Dipartimentu di Risorse Naturali di a Regione Autònoma una mità d'annu è un riassuntu annuale di u travagliu di a custruzzione di a minera verde di a cità à a fine di ghjugnu è dicembre ogni ghjornu. annu.

pdflista 1

pdflista 2


Tempu di post: 22-May-2019

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!