Fighjendu nantu à u riciclamentu è l'utilizazione cumpleta di a polvere di petra, l'associu è l'istitutu di ricerca di petra Nan'an Huada stanu in azzione.

In u dopu meziornu di u 20 di ghjugnu, u prufessore tanyuanqiang, presidente di l'istitutu di ricerca tecnologica di l'industria di a petra Nan'an Huada, u prufessore huangshengui, vice sindaco di Shuitou Town è vicepresidentu di l'istitutu di ricerca tecnologica di l'industria di petra Nan'an Huada, accumpagnatu da chentuanjie, vice executive. presidente di Nan'an Stone Association, huangguoduan, secretariu generale, heyushan, direttore, chenliangti, secretariu generale diputatu, zhouzhenru, direttore di l'uffiziu, Andate à Fujian Honggao stone powder comprehensive utilization Co., Ltd., Fujian Quanneng stone powder utilizzazione cumpleta Co., Ltd., Quanzhou Meiling Cement Co., Ltd., Nan'an Lizhong Environmental Protection Technology Co., Ltd. è Nan'an Liyou Environmental Protection Technology Co., Ltd. introduttu da Nan'an Liqun stone powder Utilization Comprehensive Development Co., Ltd. per investigà u riciclamentu è l'utilizazione cumpleta di a polvere di petra.
U sviluppu verde hè u requisitu inherente di prumove a custruzzione di a civilisazione ecologica in a nova era, è hè ancu l'unicu modu per ottimisà a struttura di l'industria di a petra.L'utilizazione cumpleta di u riciclamentu di polvere di petra hè ligata à u sviluppu sustinibili di l'economia di l'industria di a petra, è l'urgenza diventa sempre più prominente.U scopu di stu viaghju hè di prumove u sviluppu verde è bassu di carbonu di l'industria di a petra è u sviluppu verde di u riciclamentu è a riutilizazione di a polvera di petra, è strive à fà novi sviluppi in u livellu di l'utilizazione cumpleta di a polvera di petra è u sviluppu di u verde. applicazioni industriali.
À a scena, u presidente tanyuanqiang è u vicepresidentu Huang Shenggui anu visitatu i ligami di pruduzzione cum'è u riciclamentu è u trasfurmazioni di a polvera di petra, è hà ancu capitu a proporzione di l'applicazione attuale di a polvera di petra in diversi campi, cum'è u cimentu, u rivestimentu è u tavulinu fattu di macchina, è ancu i novi prudutti di decoru di l'edifiziu trasfurmati da a polvere di petra chì sò promossi.
Durante a discussione è u scambiu, avemu ancu realizatu scambii è discussioni nantu à cumu riduce a pruduzzione di polvere di petra, riduce u costu di riciclamentu è riprocessamentu di polvere di petra, assicura un trasportu fluidu di polvere di petra, prumove è espansione a catena industriale di polvere di petra, è migliurà u valore aghjuntu di i prudutti di polvere di petra.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!