Cina Pudemu fà!

Comu sapete, simu sempre in a festa di l'annu novu cinese è pare chì sfurtunatamenti un pocu più longu sta volta.Probabilmente avete intesu da e nutizie digià annantu à l'ultimu sviluppu di coronavirus da Wuhan.Tuttu u paese si batte contr'à sta battaglia è cum'è impresa individuale, pigliamu ancu tutte e misure necessarie per riduce u nostru impattu à u minimu.

Aspittemu un certu livellu di ritardu di spedizione postu chì quella festa naziunale hè ufficialmente allargata da u guvernu per riduce l'opportunità di infezione publica.

Dunque, i nostri travagliadori ùn puderanu micca vultà à a linea di produzzione cum'è prevista.U fattu quì hè chì ùn simu capaci di stimà quantu ci vole à vultà à l'affari.È per via di u Festival di Primavera, à u mumentu, u nostru guvernu hà allargatu a festa di u Festival di Primavera à u 2 di ferraghju, tempu di Pechino.

Ma cù a ripresa graduali di l'imprese logistiche, a logistica hà da ricuperà gradualmente dopu a festa di u Festival di Primavera in a maiò parte di e zone, alcune zone cum'è a pruvincia di Hubei, a ripresa logistica hè relativamente lenta.

Facemu extra nantu à a sterilizazione.2:54 pm ET, u 27 di ghjennaghju di u 2020, u duttore Nancy Messonnier, direttrice di u Centru Naziunale per l'Immunizazione è e Malattie Respiratorie di u Centru di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, hà dettu chì ùn ci era nisuna evidenza chì u novu coronavirus puderia esse trasmessu per e merchenzie impurtate, CNN rappurtatu.

Messonier hà ripetutu chì u risicu immediatu per u publicu americanu hè bassu à questu puntu.

CNN hà dettu chì i cumenti di Messonier anu sbulicatu a preoccupazione chì u virus puderia esse trasmessu via pacchetti mandati da a Cina.I coronavirus cum'è SARS è MERS tendenu à avè una scarsa sopravvivenza, è ci hè "assai bassu se un risicu" chì un pruduttu speditu à a temperatura ambientale per ghjorni o settimane ùn puderia micca sparghje un tali virus.

Ancu s'ellu hè cunnisciutu chì i virus ùn puderanu micca sopravvive in u prucessu di fabricazione è di trasportu, capiscemu a preoccupazione publica da una perspettiva di percepzioni.

BEIJING, 31 di ghjennaghju (Xinhua) - L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà annunziatu chì u novu focu di coronavirus hè diventatu una Emergenza di Salute Pública di Preoccupazione Internaziunale (PHEIC).

PHEIC ùn significa micca panicu.Hè un tempu chì dumanda una preparazione internaziunale rinfurzata è una fiducia più grande.Hè basatu annantu à sta cunfidenza chì l'OMS ùn ricumanda micca reazioni eccessive cum'è restrizioni di cummerciu è di viaghju.Mentre a cumunità internaziunale stà inseme, cù a prevenzione scientifica è cure, è pulitiche precise, l'epidemie hè prevenibile, cuntrullabile è curable.

"U rendimentu di a Cina hà ricevutu complimenti da u mondu sanu, chì, cum'è l'attuale direttore generale di l'OMS Tedros Adhanom Ghebreyesus hà dettu, hà stabilitu un novu standard per i paesi di u mondu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie", hà dettu l'ex capu di l'OMS.

Di fronte à una sfida straordinaria posta da u focu, avemu bisognu di una fiducia straordinaria.Ancu s'ellu hè un periodu duru per u nostru populu cinese, credemu chì pudemu superà sta battaglia.Perchè credemu chì pudemu fà!


Tempu di post: Feb-12-2020

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!