8,08 miliardi di yuan!10 prughjetti in u County di Hengyang, Pruvincia di Hunan sò stati firmati intensivamente, sonendu a "carica" ​​in l'annu di u tigre.

8,08 miliardi di yuan!10 prughjetti in u County di Hengyang, Pruvincia di Hunan sò stati firmati intensivamente, sonendu a "carica" ​​in l'annu di u tigre.
China Stone Network http://www.stonesm.com Data: 2022 / 2 / 18 8:29:28
Wechat pictures_ vinti trilioni dui centu vinti miliardi dui centu diciottu milioni ottantadui mila ottucentu quattru jpg
U 16 di ferraghju, u conte di Hengyang hà tenutu una cerimonia di firma centralizzata per u primu batch di prughjetti di prumuzione d'investimentu in 2022.
Wechat pictures_ vinti trilioni dui centu vinti miliardi dui centu diciottu milioni ottantadui mila ottucentu tredici jpg
Situ di firma.
Hengyang, 16 di ferraghju (canzona reporter Meijun, internu Liu Hao, currispundenti Qiu Peng è Wang Qin) u 16 di ferraghju, Hengyang County hà tenutu a ceremonia di firma centralizata di u primu batch di prughjetti di prumuzione d'investimentu in 2022. 10 prughjetti sò stati firmati, cù un totale. investimentu di 8,08 miliardi di yuan.Zeng Jianhua, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu di u Contea di Hengyang, è SUN Hao, secretariu diputatu di u Cumitatu di u Partitu di u Contea di Hengyang è u capu di u Contea di Hengyang anu assistitu à a riunione.
Dapoi l'annu passatu, u County di Hengyang hà implementatu cumplettamente u posizionamentu strategicu è a missione di "trè alti è quattru novi", accelerà a custruzzione di "trè forti è una industrializazione", hà implementatu cumplettamente i "trè prughjetti maiò", hà risparmiatu nisun sforzu per custruisce " cinque basi", è hà travagliatu duru per custruisce un novu cuntatu Hengyang mudernu socialista.Fighjendu nantu à l'annu di a custruzzione di u prughjettu industriale, l'annu di a rettificazione di stile di quadri è l'annu di l'optimizazione di l'ambiente di l'affari, prumove vigorosamente u modu di "accettazione cumpleta è liquidazione one-stop", rinfurzà l'empowerment di l'esame amministrativu è l'appruvazioni in u parcu. , è ottene a cobertura completa di "una cosa à un tempu" è "senza travagliu fora di u parcu".Implementa cumplettamente u "codice" per entra in l'impresa è un "codice" per prutege l'affari, eseguite vigorosamente a supervisione è a valutazione di l'efficienza amministrativa di u postu di "100 direttori di stock", è l'ambiente cummerciale hà saltatu à l'avanzatu. livellu in a pruvincia è u primu in a cità.Relying nant'à i vantaghji di locu, trasportu è risorsi, cù l 'aiutu di dui piattaforme Park, hà attrattu un gran numaru di prughjetti industriali à stallà, cultivatu è allargatu i "ottu catene industriale", è inizialmente furmatu u mudellu di sviluppu industriale di "un core, dui corridori è quattru parchi".
I prughjetti 10 firmati sta volta implicanu assai industrii, cum'è a cultura, u turismu è l'assistenza sanitaria, l'agricultura muderna, a trasfurmazioni di ceramica, l'equipaggiu intelligente, a trasfurmazioni di petra, l'infrastruttura è cusì.Sò tutti prughjetti maiò cù una basa forte, una energia cinetica aumentata è benefici à longu andà.A firma di u prugettu certamenti stabiliscerà una basa solida per u County di Hengyang per fà un "bon principiu" è ottene "successu annu", è injectà un forte impetu à espansione a quantità tutale di l'ecunumia di u cuntatu è prumove u sviluppu di alta qualità.
Zeng Jianhua hà dettu chì tutti i dipartimenti à tutti i livelli duveranu sempre mantene u spiritu di "pioneru", attruisce grandi investimenti è imprese, intruduce più grandi imprese, boni imprese, grandi prughjetti è boni prughjetti, è furnisce un supportu di prughjettu per a custruzzione di un novu mudernu. Hengyang County;Mantene sempre l'impulsu di "innuvazione", cuntinueghja à ottimisà l'ambiente di l'affari, è strive à custruisce una marca naziunale di prima classe è provinciale di l'ambienti di l'affari;Mantene sempre u stilu "asciuttu", aderisce à u cuncettu win-win di "l'impresa diventa ricca è sviluppemu", è furnisce servizii d'alta qualità è efficaci cù distanza zero, difetti zero è interferenza zero, in modu chì l'imprendituri ponu investisce è sviluppà. à l'aise in Hengyang County.
Introduzione à i prughjetti cuntratti
1 、 prughjettu cumplessu di salute Hunan Yixiang
U situ hè situatu in u paese di Xianzhongting, Xidu Town, Hengyang County.U prughjettu copre un spaziu di circa 69 mu.Hè previstu di custruisce una casa di anziani di 1500 letti è un hotel stella di altu standard.U numaru di stanze d'alberghi ùn deve esse menu di 300;Custruzzione di edifici cù funzioni di cunferenza: una sala di cunferenza multifunzionale senza colonna chì pò accoglie circa 1200 persone (> 1000m2), una sala di cunferenza multifunzionale chì pò accoglie circa 600 persone, è parechje sale multifunzionali chjuche è mediu;L'area di custruzzione di u prughjettu di l'albergu hè micca menu di 30000 metri quadrati, chì hà a funzione di fà riunioni à grande scala.
2 、 Prughjettu di parco industriale di salute di fungi commestibili
U situ hè situatu in Xianshan Town, Hengyang County, cù un investimentu di fase I di 500 milioni di yuan è una terra di 1000 mu per custruisce una basa di piantazione stagionale di fungi comestible;Custruisce un centru di pruduzzione di ceppi è bastone, basa di piantazione di serra di fungi comestible è basa di trasfurmazioni prufonda di fungi comestibili.A seconda fase investirà 2 miliardi di yuan per espansione ulteriormente a scala di produzzione.
3 、 CMC prughjettu di rete di micro pipe intelligente
Custruisce un prughjettu intelligente di rete di pipa micro in u paese amministrativu induve u gasu di u pipeline ùn ghjunghje micca in u County di Hengyang, cumprese stazioni di almacenamentu è distribuzione di gasu è facilità di supportu di gas (cumprese i picculi cisterna di almacenamentu di gas, cortile è pipeline di a casa), etc.
4 、 Prughjettu cumplessu di turismu agriculu Meihua
U situ hè situatu in u paese di Meihua, Xidu Town, Hengyang County, chì copre una zona di circa 335 mu.Strutture cum'è u paradisu di i zitelli, u paradisu d'acqua è a torre di paisaghju di vetru sò custruiti.Frà elli, u centru di ricezione turistica hè 2000 metri quadrati, u spaziu di l'uffiziu hè 1500 metri quadrati, altre strutture di supportu sò 5000 metri quadrati è u parking.
5、 Shengtai prughjettu di produzzione di ceramica ogni ghjornu
U situ hè situatu in Jiepai Ceramic Industrial Park, chì copre un spaziu di circa 50 mu, cù dui novi linii di pruduzzioni.Hè principarmenti ingaghjata in a pruduzzione è a vendita di ceramica per ogni ghjornu, cù un valore di pruduzzione annuale di circa 300 milioni di yuan.
6、 Prughjettu di pruduzzione è trasfurmazioni alimentari di Nongnongji
U situ hè situatu à l'est di Haiying Avenue è u nordu di a strada logistica in Xidu High Tech Zone, chì copre una zona di 60 mu.Hè principarmenti ingaghjatu in a pruduzzione alimentaria è a trasfurmazioni di verdura pulita.I prudutti sò principarmenti trasportati à l'istituzioni di a catena di catering nonggenji in Guangdong, Hong Kong, Macao è in tuttu u paese.Dopu chì u prugettu hè finitu è ​​messu in funziunamentu, u valore di a pruduzzione annuale righjunghji 150 milioni di yuan è l'ingrossu fiscale serà più di 6 milioni di yuan.
7 、 Prughjettu di equipaggiu di cuntrollu numericu intelligente Palas
U situ hè situatu in u nordu di Ronger Electric Appliance Industrial Park prughjettu in Xidu High Tech Zone è à punente di a seccione di estensione di Kaifu North Road, chì copre una zona di 50 mu.Custruirà una impresa d'alta tecnulugia impegnata in a fabricazione è a vendita di l'equipaggiu meccanicu, a fabricazione di robot industriali è a R & D di robot intelligenti.
8 、 Prughjettu di basa di pruduzzioni di biancheria intima Huaxin
U situ hè situatu à punente di u prughjettu di carta Yemei è u nordu di u prughjettu di l'aria condizionata di Kainai in Xidu High Tech Zone, chì copre una zona di circa 50 mu.Custruirà una basa di biancheria intima cumpleta à grande scala industrializzata, larga è muderna chì integra R & D, cuncepimentu, pruduzzione è vendita.
9 、 Prughjettu di trasfurmazioni di cunsumatori di teste di taglio di pietra
U situ hè situatu in u sudu di a linea s336 in Xidu High Tech Zone è direttamente oppostu à a cumpagnia di pietra di quartz Athena in Hengyang, chì copre una zona di 19,8 mu.Hè principarmenti impegnati in a trasfurmazioni è a produzzione di consumabili di testa di cutter di pietra.
10 、 Prughjettu di produzzione di guanti di baseball
Situatu in u centru di l'innuvazione è l'imprenditorialità di Xidu High Tech Zone, hè principalmente impegnatu in a produzzione di guanti di baseball, è i so prudutti sò principarmenti esportati in i Stati Uniti, Giappone, Corea di u Sud è Taiwan.


Tempu di Postu: Feb-18-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate
Chat in ligna WhatsApp!